Gå til innhold

Hälskostbolaget, hvor ligger det?

Gjest z

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nettadressen er www.halsokostbolaget.se (de har også .com)

Et søk i eniro.se gir dette svaret

Jeg søkte før jeg startet denne tråden, og nettsiden deres er nede pga oppdateringer.

Jeg fant også Osloveien, men et annet sted stod en annen adresse.

Noen som har vært der, og vet?

@Catwoman

Det er en butikk som selger blant annet proteinpulver, vitamintilskudd etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Handler alltid på Hälsokostbolaget i Svinesund i Sverige. Ligger inne på torget... Kjempeutvalg og billig! :)

Ligger også en butikk mellom Svinesund og Strømstad, rett over systembolaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Proteinfabrikken er da rimeligere på proteiner enn denne helsekosten?

Jeg var ikke og så litt, men fant ikke noe som tilsvarte denne Three-In-One (med både myse, kasein og egg). Fant stort sett rene myse-produkter som var billige.

Hva heter de produktene som er billigere på PF, sammenlignet med innholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke og så litt, men fant ikke noe som tilsvarte denne Three-In-One (med både myse, kasein og egg). Fant stort sett rene myse-produkter som var billige.

Hva heter de produktene som er billigere på PF, sammenlignet med innholdet?

Sammenlignet med innholdet, aner jeg ikke. Kan ikke mye om sånne ting. Nå tenker jeg pris på proteinpulver. Vet bare at det til 199 øverst på denne linken:

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk...555&g0=97&g1=16

er mye brukt av folk som bygger muskler på iform.no's forum. Om det fra helsekosten er mye bedre, kan godt være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Handler alltid på Hälsokostbolaget i Svinesund i Sverige. Ligger inne på torget... Kjempeutvalg og billig!  :) .

Inne på torget, altså der hvor EuroCash og alle disse store butikkene ligger? Vet du hvor lenge de har åpent? Skal nemlig på svensketur i kveld og trenger ymse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Inne på torget, altså der hvor EuroCash og alle disse store butikkene ligger? Vet du hvor lenge de har åpent? Skal nemlig på svensketur i kveld og trenger ymse.

Sorry litt sent svar... Men det ligger ovenfor Kjøttboden, rett bortenfor Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Sorry litt sent svar... Men det ligger ovenfor Kjøttboden, rett bortenfor Rema 1000.

Da vet jeg det til neste gang :-) Var på Nordby i går, og helsekosten på senteret der var mildt sagt tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsekosten ved siden av Rema 1000, er den beste....Han som pleier og stå der har en del greie på mye forskjellig.

Den ligger inne i senteret ved Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...