AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Jeg er utdannet ingeniør, med topp karakterer (en av de beste i klassen), tok videreutdanning innen økonomi og jobber nå med det. Hater virkelig jobben og vil så inderlig jobbe som ingeniør, men etter noen år uten en teknisk jobb er det vanskelig å starte på nytt med noe jeg aldri har jobbet som. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: d869d...129
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Snike deg inn bakveien i et ingeniørfirma? Søke deg jobb innen økonomi i et firma du helst vil jobbe i som ingeniør, gjøre en god jobb, gi deg til kjenne i den avdelingen du helst vil til og på et vis bli tatt i betraktning ved ledig stilling? Eller bruke nettverk fra studietiden? Anonymkode: ca1ab...931
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utdannet ingeniør, med topp karakterer (en av de beste i klassen), tok videreutdanning innen økonomi og jobber nå med det. Hater virkelig jobben og vil så inderlig jobbe som ingeniør, men etter noen år uten en teknisk jobb er det vanskelig å starte på nytt med noe jeg aldri har jobbet som. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: d869d...129 Sitter litt i samme saksa. Denne tråden vil jeg følge. Jeg tok master i helseøk. men har jobbet med innkjøp, først relevant sektor, men endte opp på innkjøp i et stort byggefirma. Bruker ingen analytiske/ numeriske ferdigheter annet enn systemet for helt banale ting. Fått tilbud om jobb på lønn fordi vi permitterer og en der sa opp. Jeg har jobbet i 7 år med dette og ser ingen fremtid der jeg er. Vil helst høste litt mer gevinst av den masteren, men har ikke relevant erfaring. Har c i snitt. Den over har gitt deg et fornuftig råd, men gir deg ingen garanti. Du kan ende opp med å få enda mer irrelevant erfaring og igjen møte stengte dører. Hva med vikariater ? Bare hive seg i det og be manpower, adecco osv ha deg i databasen? Anonymkode: b2a71...b91
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Ts her. Har en master i økonomi/administrasjon. Grunn til at jeg ikke tar en ny master er at jeg nå har hus og bil og masse lån og har rett og slett ikke råd til å ta 2 år til med utdanning. Anonymkode: d869d...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå