Gå til innhold

Dama nekter å svelge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min vil ikke svelge. Skjønner ikke hvorfor hun vil. For meg er det en stor dealbreaker. Jeg ønsker at dama skal svelge. Hun nekter for faen. Hun sier at det er "nasty". Hva skal jeg gjøre. Burde jeg skaffe ny dame?

Anonymkode: 53ad3...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du svelge det for henne? At hun spytter det tilbake i munnen din? 

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjør henne en tjeneste og dump henne.

Anonymkode: 4b616...592

• Liker 8
Skrevet

Du får ta en snowball da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min vil ikke svelge. Skjønner ikke hvorfor hun vil. For meg er det en stor dealbreaker. Jeg ønsker at dama skal svelge. Hun nekter for faen. Hun sier at det er "nasty". Hva skal jeg gjøre. Burde jeg skaffe ny dame?

Hvis jeg bæsjer imunnen din og sier svelg. Det tenner meg. Hadde du gjort det?

Anonymkode: 007a4...13b

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis jeg bæsjer imunnen din og sier svelg. Det tenner meg. Hadde du gjort det?

Sammenligner du virkelig bæsj med sæd?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok si jeg pisser imunnen din da. Kanskje du liker piss bedre?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ditt troll! 

Og hvis du virkelig mener alvorlig - slå opp og bli singel og få deg en sexdukke istedenfor!

Anonymkode: c223c...63b

• Liker 7
Skrevet

Det er fordi sæd er ganske tykt og har en rar smak. Der er sjeldent jeg svelger, men de gangene jeg gjør det - holder jeg på å kaste opp. Prøv selv å ha sæd i munnen, så vil du forstå

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags svar er det jeg får. Så frekke noen av dere er! Jeg vil at dama skal tilfredstille meg. Det er alt. Hvilken dame er det som nekter å svelge liksom?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Haimlich skrev:

Det er fordi sæd er ganske tykt og har en rar smak. Der er sjeldent jeg svelger, men de gangene jeg gjør det - holder jeg på å kaste opp. Prøv selv å ha sæd i munnen, så vil du forstå

Enig. Det er tykt og gjerne litt klumpete, har en veldig rar, som regel ubehagelig smak... eksen ville helst jeg skulle svelge hver gang. Han selv brakk seg av appelsinjuice med fruktkjøtt.....🤷🏼‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 20e4c...37c

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags svar er det jeg får. Så frekke noen av dere er! Jeg vil at dama skal tilfredstille meg. Det er alt. Hvilken dame er det som nekter å svelge liksom?

🙋‍♀️

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svelger når jeg vil svelge så mao ikke alltid.

Smak og konsistens samt lukt påvirkes av hva mannen har spist.

Anonymkode: 9797c...e56

Skrevet

Og foressten så er det mange damer som ikke svelger og det er helt naturlig å ikke gjøre det. Det er faktisk kvalmt med sæd i munnen

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så bra!  Da har du vært så heldig å ha truffet på en dame som ikke bare setter kjærestens ønsker i fokus, men vet hva hun selv liker og ikke liker. 

Anonymkode: ff0fc...dc4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kom i en kopp og drikk din egen sæd...så kan vi snakke om at damer skal gjøre det...

Anonymkode: 802e2...37a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Haimlich skrev:

Har du noen gang slikket en dame? 

I huet ditt så tror du det vaginalsekreet og "utflod" etc når du blir våt, smaker godt ? og ikke er klissete og har en ekkel konsistens ???

Folk bestemmer selv. Svelger ikke dama jeg har, så slikker jeg henne selvføligelig ikke. En fitte er er jo våt under hele oralsexen, en kukk renner det i alle fall kun av når karen faktisk kommer.

Anonymkode: a33c1...6b0

• Liker 2
Skrevet

Har ikke mora di sagt at du må smake på maten før du serverer? det er sånn kvalitetssikring kvinner liker✔️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sæd er drit ekkelt, svelger aldri...ene ganga jeg gjorde det var nok, aldri mer. Grøss...ekkel konsistens, og lukter ikke fristende heller. 

Nei TS, du får komme inni dama di, så kan du slikke henne ren etterpå. 

Anonymkode: 52032...a43

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sæd er ikke mat, end of discussion!

Anonymkode: 98444...a41

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...