AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Lyst å reise på en tur etter korona, og da til "østblokk"-land. Noen anbefalinger? Lyst til å kanskje prøve noe annet enn Polen, Ungarn og Tsjekkia. Noen som har vært i Estland, Litauen eller Latvia som kan anbefale noe? Alt fra by til hva man kan gjøre. Ønsker en lav prisklasse. Anonymkode: 61199...276
*nordby* Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Eeeeeeelsker Tallinn. Både sommer og vinterstid med julemarked. Det er hoppepåbuss, shopping, du kan spise bjørn! Når vi er der er vi nesten kun i gamlebyen, den er helt fantastisk. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Tallin er en flott by! Vil og anbefale den. Ellers vil jeg anbefale Sarajevo. Også en trivelig gamleby og mye spennende historie. Anonymkode: 440d0...390 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 3 timer siden, *nordby* skrev: Eeeeeeelsker Tallinn. Både sommer og vinterstid med julemarked. Det er hoppepåbuss, shopping, du kan spise bjørn! Når vi er der er vi nesten kun i gamlebyen, den er helt fantastisk. Og Pikk Cafe på Pikk Street i Gamlebyen i Tallinn. Er en litt gammeldags cafe som har veldig mye godt Heller Tallinn enn Riga for å si det sånn. Ikke sikkert vi kan reise på mange år for øvrig Ikke veldig sjarmerende å ta fly med munnbind og ikke kunne få hotellfrokost. Men det er lov å drømme! Anonymkode: 03bc2...65c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Jeg kan anbefale Riga. Anonymkode: d65b8...68f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 På 14.5.2020 den 11.47, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert vi kan reise på mange år for øvrig Ikke veldig sjarmerende å ta fly med munnbind og ikke kunne få hotellfrokost. Men det er lov å drømme! Anonymkode: 03bc2...65c Neste sommer er det nok ikke noe problem å reise noen steder, det kommer ikke til å gå mange år. Jeg ser heller ikke helt hvordan det å ha på seg et munnbind på flyet eller å ikke kunne ha hotellfrokost påvirker reisen i nevneverdig grad i det hele tatt. Man reiser jo ikke for å oppleve en trang flytur eller en kjedelig hotellfrokost. Anonymkode: d9d86...63f 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 På 14.5.2020 den 8.00, AnonymBruker skrev: Tallin er en flott by! Vil og anbefale den. Ellers vil jeg anbefale Sarajevo. Også en trivelig gamleby og mye spennende historie. Anonymkode: 440d0...390 Sarajevo er kjempefint! Og så må jeg si at bosnisk mat er veldig godt, og det er noe jeg ofte er skuffet over i øst-Europa. Anonymkode: afd44...d3b 1
Sessan_ Skrevet 20. mai 2020 #8 Skrevet 20. mai 2020 Har vært i alle landene du nevner i hovedinnlegget, og trivdes alle stedene. Men om jeg skal trekke frem noe spesielt så må det bli Budapest. Flott by, mange fine steder å se/ting å gjøre, god mat og billig!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #9 Skrevet 20. mai 2020 Tallinn er veldig flott. Og så kan du ta roomservice på frokosten om du velger Swissotel eller lignende Anonymkode: 06eea...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå