Gå til innhold

Noen som har brukt privatetterforsker for å avsløre utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk du svar på det du lurte på? Hva betalte du for oppdraget? Si det er å leie inn noen for en helg dersom du vet hvem som skal spanes på. Har det noe for seg?

Anonymkode: f312c...480

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I utgangspunktet ikke du har ikke tillit til han.

Anonymkode: 2012b...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet ikke du har ikke tillit til han.

Det handler vel mer om å få bekreftet eller avkreftet for egen del. Det er ikke nødvendigvis han det handler mest om. Det er snakk om en venninne. Han er uansett avsluttet kapittel, men dette gnager og ville vært greit å få avklart for å kunne legge det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror standardprisen blir på 20 000kr. Sikkert billigere å finne en hacker som kan se på telefonen hans. 

Anonymkode: c30ab...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror standardprisen blir på 20 000kr. Sikkert billigere å finne en hacker som kan se på telefonen hans. 

Anonymkode: c30ab...b10

Men da må jeg fysisk skaffe telefonen hans for at den kan hackes? Eller kan noen gå inn på telefonen utenfra og laste ned sms meldinger og messenger meldinger uten å sitte med telefonen i hånda? Hvor får man eventuelt tak i en som kan sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Jeg pleier å ta 5-7 tusen for slikt.

Hvor i landet holder du til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg informasjon om han så fanger jeg han for deg 😘 Oslo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet holder du til da?

Østlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man mistenker partneren for å være utro, så er det på tide å forlate forholdet altså!

Anonymkode: 9e04b...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du mistror din partner så sterkt at du er villig til å betale flerfoldige tusener for privatdetektiv er ikke forholdet liv laga uansett. Hva skjer hvis/når detektiven finner ut at det ikke er utroskap inne i bildet? Du har likevel ødelagt tilliten. Ser ikke poenget med å fortsette hvis dere ikke har tillit.

Anonymkode: 94dc3...46c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man mistenker partneren for å være utro, så er det på tide å forlate forholdet altså!

Anonymkode: 9e04b...47e

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mistror din partner så sterkt at du er villig til å betale flerfoldige tusener for privatdetektiv er ikke forholdet liv laga uansett. Hva skjer hvis/når detektiven finner ut at det ikke er utroskap inne i bildet? Du har likevel ødelagt tilliten. Ser ikke poenget med å fortsette hvis dere ikke har tillit.

Anonymkode: 94dc3...46c

Forholdet er avsluttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler vel mer om å få bekreftet eller avkreftet for egen del. Det er ikke nødvendigvis han det handler mest om. Det er snakk om en venninne. Han er uansett avsluttet kapittel, men dette gnager og ville vært greit å få avklart for å kunne legge det vekk.

Venninne av deg? Hvorfor spør du ikke om å låne hennes tlf da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forholdet er avsluttet. 

Men da vil det jo ikke være utroskap?

Anonymkode: 5ce66...9ac

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidde å være i et forhold der du tenker å leie inn en privatdetektiv? 

Rett og slett tragisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom forholdet er avsluttet og du tar han i å treffe andre kvinner, så er jo ikke det et bevis på at han var utro da han var i et forhold. Jeg tror ikke en privatdetektiv kan hacke mobilen hans og spore opp gammel moro eller hva du tenker.

Og om han fremdeles holder på med en kvinne som du mistenker for å ha vært elskerinnen, så vil jo de to bli et offentlig par etterhvert (gitt at hun er singel), og du får det like mye "avklart" da gjennom felles venner som hvis en privatdetektiv står parkert utenfor huset deres og ser dem sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vegansucks

Det hadde jeg ikke brukt penger på, jeg ville bare stått foran partner sagt, jeg har det vondt av å være sammen med deg, føler vi ikke har kontakt og at du skjuler ting, mitt liv og min tid er for kostbar for sånt tull som dette her, så hadde jeg gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg forstår TS rett, lurer hun på om hun skal dumpe en venninne; fyren er det allerede slutt med. Jeg hadde ikke giddet å betale flerfoldige titusener for det, men TS må få gjøre som hun vil.

Anonymkode: 366d4...e54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare få en venninne hun ikke kjenner til å spane litt for deg? Mye lettere enn å gjøre noe ulovlig som å hacke telefon el l.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, Oppgitt78 skrev:

Jeg pleier å ta 5-7 tusen for slikt.

Hvordan annonserer du deg selv? kunne tenke meg å begynne med det samme selv. Er veldig strukturert og observant. 

Anonymkode: ff022...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...