Gå til innhold

Han onanerer til...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bilder av meg? Jeg er samboer med hans pappa. Fant ut av ei søster til ei venninne at sønnen til mannen min har bilder av meg på hans tlf.. jeg legger ut på instagram og noe facebook. Meg og kjæresten min har kun vært samboere i 2år. Han er jo i sin beste alder, 20år og jeg er 36. Blir litt anspenthet i familietreffene fremover. Er dette helt uaktuelt å prate om? Vanlig er det helt sikkert. 

Sa.

Anonymkode: 6f5ed...83c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg bør spørre, men hvordan vet du det du skriver i overskriften? Når det i innlegget kun står at han har bilder på telefonen?

Anonymkode: 3d79c...bd2

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men hvordan vet du det du skriver i overskriften? Når det i innlegget kun står at han har bilder på telefonen?

Kanskje hun er sønnen!

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette helt uaktuelt å prate om?

Hva er det å prate om?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg bør spørre, men hvordan vet du det du skriver i overskriften? Når det i innlegget kun står at han har bilder på telefonen?

Jeg går da bare ut ifra det. Bildet er av en yngre utgave av meg, noe letttere kledd. Om han gjør det aner jeg ikke.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, abc123detvardet said:

Hva er det å prate om?

"Du, jeg hørte av en søster til en venninne at du har bilder av meg på mobilen, og nå tror vi at du xxxx til dem." 

Oppskriften på en vellykket samtale, dette.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, abc123detvardet skrev:

Hva er det å prate om?

Tenker det blir pinligst for han. 

Skrevet

Tenker det blir pinligst for han. 

Nei, du som bare er jævlig rar. Det er ikke noe å ta opp...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri pratet med mine familiemedlemmer hva de eller jeg onanerer til, hvorfor i alle dager skulle jeg det? Og hvorfor skulle  du det. Hva en onanerer til vedrørende tanker og bilder er privat. Om han onanerer til deg eller ikke har du faktisk ikke noe med. Trenger da overhode ikke bli kleint på familie sammenkomster med mindre du gjør det slik, og helt ærlig så synes jeg du i så tilfelle er ganske barnslig om du gjør dette til en sak når det virkelig er en ikke-sak og iallefall ikke din sak.

Herlighet la dette ligge..

Anonymkode: e3f9e...723

• Liker 8
Skrevet

Og hvordan vet du at han onanerer til bildene? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder av meg? Jeg er samboer med hans pappa. Fant ut av ei søster til ei venninne at sønnen til mannen min har bilder av meg på hans tlf.. jeg legger ut på instagram og noe facebook. Meg og kjæresten min har kun vært samboere i 2år. Han er jo i sin beste alder, 20år og jeg er 36. Blir litt anspenthet i familietreffene fremover. Er dette helt uaktuelt å prate om? Vanlig er det helt sikkert. 

Sa.

Er du den samme som skrev for en tid tilbake om den sexy sønnen til samboer?

Uansett, dropp det.... dette er vel ikke noe du kan ta opp, djises...

Anonymkode: e7382...c17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Fant ut av ei søster til ei venninne at sønnen til mannen min har bilder av meg på hans tlf..

???

Anonymkode: c1b29...bfe

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette helt uaktuelt å prate om? Vanlig er det helt sikkert. 

Ikke avsløre gutten, la han ha den gleden av å ronke, du er nok en deilig milf for hans del🤔

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jaja ta det opp med han hahah si til han " runker du eller din jævel" hahah

Anonymkode: a8446...e79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innbilsk

Anonymkode: bd442...8b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk flere meldinger fra kamerater av sønnen min, spesielt om de drakk. Jeg tok det da aldri opp. Det var meldinger om hvor fin jeg er og at jeg var milf og sånne ting.

Jeg bare latet som ingenting da de var her i etterkant. Hallo, det er unge gutter, de r full av hormoner

Anonymkode: 1cfcb...ffe

• Liker 1
Skrevet

Huff da i tillegg ligger han i fare for å bli både blind og få hårvekst imellom fingrene. Makan til fyr altså. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk flere meldinger fra kamerater av sønnen min, spesielt om de drakk. Jeg tok det da aldri opp. Det var meldinger om hvor fin jeg er og at jeg var milf og sånne ting.

Jeg bare latet som ingenting da de var her i etterkant. Hallo, det er unge gutter, de r full av hormoner

Anonymkode: 1cfcb...ffe

Er de det til langt opp i 20årene? Han er 20 og tålig voksen av seg. Ok, om han har et bilde av meg så er det helt greit. Null stress :)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Huff da i tillegg ligger han i fare for å bli både blind og få hårvekst imellom fingrene. Makan til fyr altså. 

Det går helt fint, forstår det sett ifra ung-mannen side. 

Skrevet

Moren min har bilder av meg og broren min på veggen hjemme hos seg. Det gjør at vi tror hun masturberer til synet av oss. Hvordan skal vi snakke med henne om dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...