Gå til innhold

Er kruttet brukt opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke måte på solidaritet og hvor mye kjærlighet vi skulle vise for hverandre etter 12.mars her i landet. 

Nå virker folk bare sure og drittlei.

Brukte vi opp kruttet for tidlig?

Anonymkode: d80cd...a82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kruttet?

Anonymkode: b6dd9...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS, det er fremdeles masse kjærlighet og omtanke i det virkelige livet. Det sure bitre konpirasjonsteoretiske greiene er mest her inne. 

Anonymkode: 064e1...de2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS, det er fremdeles masse kjærlighet og omtanke i det virkelige livet. Det sure bitre konpirasjonsteoretiske greiene er mest her inne. 

Anonymkode: 064e1...de2

Å neida. Kjenner flere som ikke hadde noen å handle for seg da de satt i karantene. Ei venninne av meg gikk ned 4 kilo på to uker. Veldig mye kjærlighet og varme. 

Anonymkode: f8931...03c

AnonymBruker
Skrevet

Skulle vi vise kjærlighet og solidaritet?

Ikke fått med meg.

Anonymkode: d8b47...b2f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å neida. Kjenner flere som ikke hadde noen å handle for seg da de satt i karantene. Ei venninne av meg gikk ned 4 kilo på to uker. Veldig mye kjærlighet og varme. 

Hvorfor handlet ikke du for henne?  Og hva med å bruke Finn.no?

Anonymkode: 68a28...d6c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Normalt at folk føler det sånn fordi vi må leve sånn i flere år kanskje. Det hjelper lite med at det er 0 smittede i Norge så lenge det finnes smittede i andre land. Så bare den usikkerheten gjør at jeg holder meg unna alle andre. Så mitt keutt er brukt opp

Anonymkode: d3c4c...6ec

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men herlighet da! Hvorfor stilte ikke du opp for en venninne?

Anonymkode: 2630e...15d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig solidariteten døde for lenge siden og Norge er nå en miniversjon av USA meg meg meg.

Kjærlighet, empati og omtanke for andre er total forsvunnet i en sjø av narssisme.

Virussituasjonen har egentlig bare bevist hvor fulle av faen vi egentlig er.

Anonymkode: 61c1f...7b3

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Man kunne handle hvis ingen andre kunne gjøre det for seg selv om man satt i karantene. Det var bare de som satt i isolasjon som ikke kunne gå ut.

Anonymkode: c2444...538

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor handlet ikke du for henne?  Og hva med å bruke Finn.no?

Anonymkode: 68a28...d6c

Finn.no for å handle mat? Og nei, jeg kunne ikke handle for henne i Bergen når jeg selv bor i Troms...

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kunne handle hvis ingen andre kunne gjøre det for seg selv om man satt i karantene. Det var bare de som satt i isolasjon som ikke kunne gå ut.

Anonymkode: c2444...538

Hun fikk påvist smitte, altså testet positivt. Da skal man ikke forlate huset. 

AnonymBruker
Skrevet

Men herlighet da! Hvorfor stilte ikke du opp for en venninne?

Anonymkode: 2630e...15d

Vanskelig å stille opp når jeg bor over 1000 km fra henne...

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig solidariteten døde for lenge siden og Norge er nå en miniversjon av USA meg meg meg.

Kjærlighet, empati og omtanke for andre er total forsvunnet i en sjø av narssisme.

Virussituasjonen har egentlig bare bevist hvor fulle av faen vi egentlig er.

Anonymkode: 61c1f...7b3

Har flyttet til Norge i 2000 og aldri opplevd denne store kjærligheten for fremmede som alle snakker om. 

• Opprett ny...