Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

ØDE ØY!!!

Anbefalte innlegg

Gjest messengerboy
Skrevet

Hvem ville du tatt med deg på en øde øy?? :-) Om du kunne velge mellom hvem som helst :kul:

Skrevet

Ikke hva, men hvem, altså.... Hm. Det måtte jo være den perfekte kombinasjonen av en underholdende fisker-bonde som klarte både bidra til å livnære oss, har godt humør, kanskje går an å kose litt med. En som dekker alle disse funksjonene måtte det ha blitt. Har jo en mann, men han er ikke så glad i å fiske...... så jeg vet jammen ikke. :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Min store kjærlighet... Han er morsom, klok, liker å fiske og er et veldig hyggelig selskap. :wink:

Skrevet

Fikk så dårlig samvittighet av å si ikke si mannen min her på tråden.... 8) Han MÅ jo bare lære seg gleden og nødvendigheten ved fisking på en sånn øy. For bortsett fra det så er han perfekt :hjerter2: til alt det andre. SÅ: Mannen min! :P

Skrevet

En kamerat av meg, fordi han er morsom og gal, vi hadde nok klart oss bra! :riste:

Skrevet

Han jeg er forelsket i selvsagt. :hjerter:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvem skal messengerboy ha med seg, tro?

Gjest messengerboy
Skrevet

messengerboyen vet om ei han kunne tenkt å ta med seg på ei øde øy, men da ska få ligg ei stund til 8)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville hatt med meg mannen min, selvfølgelig!

Gjest gjest1
Skrevet
Locke! 8)

Det var faktisk ikke så gæli :D

Skrevet

Enkelt. Bestekompissen min selvsagt :-)

Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Kjæresten min :hjerter: Og det beste av alt, han elsker å fiske.

Skrevet

Samboeren min. :hjerter:

Han liker ikke fisk(e),jakt og det å leve primitivt, men det måtte han bare lære.. :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...