AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Jeg jobber som vikar i barnehager via byrå. Hater denne jobben. Hater å gå til nye steder nesten hver dag, hater generelt å jobbe med barn. hva kan jeg gjøre? Kan jeg få hjelp av nav? Er det noe håp for meg? jeg er mentalt helt utslitt og ønsker jobb i butikk. Har søkt og søkt i et halvt år men ingen positive respons! dette er jobben jeg fikk da jeg var arbeidsledig. men merker jeg ikke takler det mer. Anonymkode: 02d66...c98
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Ta kontakt med nav og be om arbeidsutprøving et annet sted? Du kan kanskje gjøre det parallelt med jobben du har om du ikke er fulltid? Arbeidssøker kurs hos NAV? Bruk nettverket ditt så mye du kan, mange får jobb på den måten. At du får et avbrekk kan være nok til at du klarer å berge til du får noe permanent i butikk. Bare ikke vent til du møter veggen. Anbefales ikke... Anonymkode: b1635...666
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Jeg jobber også gjennom vikarbyrå og hater ikke jobben men at jeg ikke får fast. Sliter psykisk i tillegg. Får avslag på avslag og nå har jeg tatt litt pause for å hente meg inn og søke jobber Anonymkode: db185...6d1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Meld deg til arbeid for en bonde i sommer. Mange trenger bærplukkere f.eks. Du blir ikke rik, men du får en pause fra bhg. Uansett må du søke alt du kan av andre jobber. Søk også jobber som ikke er drømmejobben, men som i det minste er fast jobb og kan gi deg erfaring du kan bygge på. Anonymkode: 575e8...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Oppsøk lege , er du helt på felgen må du ikke presse deg på jobb , du blir bare syk av det. Søk på andre jobber , sjekk med nav hva mulighetene er. Anonymkode: 9d9ea...971
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #6 Skrevet 13. mai 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppsøk lege , er du helt på felgen må du ikke presse deg på jobb , du blir bare syk av det. Søk på andre jobber , sjekk med nav hva mulighetene er. Anonymkode: 9d9ea...971 Jeg vil si jeg nesten er helt på bunn. får press fra hjemme om å gå på jobb. moren min og faren min maser og tror jeg ikke går på jobb fordi jeg ikke vil bare. Men sannheten er at jeg føler meg helt ødelagt. jeg Føler ikke Meg selv lenger har heldigvis vært permitert 2 måneder og fått slippet å gå på denne jobben. Men dette gjør ikke saken noe bedre nå som jeg har begynt å jobbe igjen. Føler akkuratt det samme Anonymkode: 02d66...c98
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #7 Skrevet 13. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber også gjennom vikarbyrå og hater ikke jobben men at jeg ikke får fast. Sliter psykisk i tillegg. Får avslag på avslag og nå har jeg tatt litt pause for å hente meg inn og søke jobber Anonymkode: db185...6d1 Vel jeg trives verken med det ene eller andre. jeg tok dette imot som midlertidig jobb i starten da jeg var arbeidsledig. Visste ikke at jeg skulle ende opp her i over et halvt år.. kunne heller aldri forvente jeg skulle ha det såpass dårlig Anonymkode: 02d66...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå