AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #281 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, judith52 skrev: Det er helt utrolig at ikke fler ser det.... eller at andre medier kommenterer på dette. Men de fôres jo av samme hånd, så da vil de ikke. Hva skjedde forøvrig med denne IS kvinnen? Det ble jo rimelig fort stille om det. Hun ble fengslet. Ikke mye info i det siste. Hun er vel ute etter få år. Er latterlige lave straffer for å ha vært i IS i Norge. Anonymkode: 9c637...e77 1
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #282 Skrevet 15. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ble fengslet. Ikke mye info i det siste. Hun er vel ute etter få år. Er latterlige lave straffer for å ha vært i IS i Norge. Ja, er helt skammelig. Altfor snillie straffer med disse nye folkene, som er vant til langt hardere hvor de kommer fra. Gjelder og ungdom.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #283 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Word! Dessverre ødelegger venstresiden dette landet. Og media som NRK, Tv 2, VG og Dagbladet skjuler virkeligheten. Ifølge dem er man rasist hvis man er i mot visse kulturer. Anonymkode: 9c637...e77 Ja nordmenn er hardt hjernevasket og livredde for å bli kalt rasister, dere gjør jo heller aldri opprør eller protesterer om noe.. Dere stemmer jo på partier som vil ha mer innvandring Det verste er denne utakknemligheten man ser hos de uintegrerbare, istede for å være takknemlig for at Norge tok de imot så de slapp og leve i det shit hole de rømte fra, tar de med seg drittet sitt hit og klager over Norge og nordmenn og bidrar til problemer i samfunnet, kommer med sværkrav fra sin steinalder religion istede for å integrere seg og bidra. Anonymkode: b9af1...4e9 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #284 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja man er pliktig til å betale en statlig sosialist propaganda kanal. Sjefen der er om jeg husker riktig fra SV. Så ikke rart det kommer mye rart fra den kanalen. De kjørte jo en kampanje høsten 2019 for å få den stakkars IS terroristen hjem. Noe som forøvig kostet flere millioner kroner som isteden kunne gått til jesidi folket som var IS sine ofre. Anonymkode: 9c637...e77 Og etter IS-dama kom hjem, ble det heeeeeelt stille. Anonymkode: 296ff...eea 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #285 Skrevet 16. mai 2020 Skabb, syfilis, HIV, meslinger, gonoré, hepatitt, turberkolose, og nå også corona, Det hjelper ikke hvor god vi er på smittevern, når det ikke skal gjelde alle. Kjenner en som mener at corona tiltakene ikke kan bli for strenge, og mener fengsel er veien å gå for å være uforsiktig. Derimot individer fra Afrika, gjør det ingrnting om bryter reiseforbud og annet. Anonymkode: f9d12...ff9
Example Skrevet 16. mai 2020 #286 Skrevet 16. mai 2020 For meg er det ganske åpenbart at den nye store økonomiske krisen Norge er på vei inn i nå, gjør at vi må prioritere annerledes. Å bruke milliarder på asylinnvandring har alltid vært en dårlig idé, men det er en enda dårligere idé nå. 4
AlkoMann Skrevet 16. mai 2020 #287 Skrevet 16. mai 2020 (endret) 8 timer siden, Example skrev: For meg er det ganske åpenbart at den nye store økonomiske krisen Norge er på vei inn i nå, gjør at vi må prioritere annerledes. Å bruke milliarder på asylinnvandring har alltid vært en dårlig idé, men det er en enda dårligere idé nå. Mange etniske nordmenn jobber jo med innvandring og bistand . De vil gjøre alt for å beholde jobbene. Generelt er det mange som er ansatt i det offentlige i Norge Endret 16. mai 2020 av AlkoMann 1
Elaine Marley Skrevet 16. mai 2020 #288 Skrevet 16. mai 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, innhold Kvinneguiden ikke ønsker å bli assosiert med og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #289 Skrevet 16. mai 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Norge er snart ødelagt, og jeg ser dette som innvandrer selv. Dere nordmenn bryr dere jo ikke om landet deres når dere lar dette skje, innvandringen burde ha tatt slutt for mange år siden skjønner dere ikke at det er nok nå? Bryr dere dere ikke om egen kultur og land? Snart er oslo ferdig hvertfall... Stadig flere nordmenn driter i forandringer som ikke angår dem personlig. Så lenge fasaden glitrer på sosiale medier eller hus, bil, partner er i boks er alt prima. Samhold er snart et fremmedord. Individualisme, materialisme, penger og berømmelse er det som er viktig.. Anonymkode: 9a94c...65e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #290 Skrevet 16. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stadig flere nordmenn driter i forandringer som ikke angår dem personlig. Så lenge fasaden glitrer på sosiale medier eller hus, bil, partner er i boks er alt prima. Samhold er snart et fremmedord. Individualisme, materialisme, penger og berømmelse er det som er viktig.. Anonymkode: 9a94c...65e Vel. Noen av oss venter på anarkiet som unektelig vil komme i kjølvannet av korona. Da blir det marked for folk som meg Anonymkode: 2aa11...c89
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #291 Skrevet 16. mai 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stadig flere nordmenn driter i forandringer som ikke angår dem personlig. Så lenge fasaden glitrer på sosiale medier eller hus, bil, partner er i boks er alt prima. Samhold er snart et fremmedord. Individualisme, materialisme, penger og berømmelse er det som er viktig.. Anonymkode: 9a94c...65e We're becoming americans. Anonymkode: d172a...990
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #292 Skrevet 16. mai 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Stadig flere nordmenn driter i forandringer som ikke angår dem personlig. Så lenge fasaden glitrer på sosiale medier eller hus, bil, partner er i boks er alt prima. Samhold er snart et fremmedord. Individualisme, materialisme, penger og berømmelse er det som er viktig.. Anonymkode: 9a94c...65e Det er ønsket, folk vil ha det sånn, det er jobbet frem. Anonymkode: f9d12...ff9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #293 Skrevet 16. mai 2020 De kan veldig godt stoppe innvandringen! Hilsen ei som ble voldtatt av syrer. Anonymkode: 619a4...662
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #294 Skrevet 16. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kan veldig godt stoppe innvandringen! Hilsen ei som ble voldtatt av syrer. Anonymkode: 619a4...662 Så jævlig!! Vel man kan takke venstresiden og media i Norge for all innvandringen. De sier jo at det blir så mye bedre her da... YEAH RIGHT.... Anonymkode: 9c637...e77
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #295 Skrevet 17. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De kan veldig godt stoppe innvandringen! Hilsen ei som ble voldtatt av syrer. Anonymkode: 619a4...662 Mitt nr 1 mareritt. At noen jeg kjenner eller meg selv blir skadet av noen jeg ikke på sett eller vis vil ha i landet. Anonymkode: 296ff...eea
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #296 Skrevet 17. mai 2020 På 12.5.2020 den 22.55, Boblerone skrev: Jeg ble veldig nysgjerrig nå. Hvilke flyktninger er det som jobber i hjemlandet og som ikke ønsker å jobbe når de flykter? Du vet at det skal ganske mye til for å få lov å bli flyktning i Norge? Man får ikke opphold med mindre man er i fare for eget liv i hjemlandet. Antagelig derfor de får sponset ferie til hjemlandet fra nav også.. 🙄 Anonymkode: 00cb2...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #297 Skrevet 17. mai 2020 På 12.5.2020 den 21.45, AnonymBruker skrev: Asylsøkere og flyktninger får barn som vokser opp her og blir gagns mennesker. Ofte med høyere arbeidsmoral enn det mange nordmenn har, faktisk. Vi trenger arbeidskraft her i landet og vi kan ikke trylle frem barn! Anonymkode: 41067...96d Hvilken verden lever du i!? Du bor vel ikke i en storby tenker jeg... Anonymkode: d09ae...6d7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #298 Skrevet 18. mai 2020 On 5/15/2020 at 6:34 PM, AnonymBruker said: Norge var ett mye koseligere sted før .Blir irritert hver gang jeg er i Oslo og ser hvordan det er blitt. Anonymkode: 9c637...e77 Bare ett? Anonymkode: 2f132...3a2
Anbefalte innlegg