AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #261 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det virker som ifølge venstre siden, Dagbladet, VG, NRK , TV2 osv så er det bare hvite som er rasister. Hvorfor hører vi aldri at en rasist har slått ned en nordmann? Det har jeg pokker meg aldri hørt.. Anonymkode: 9c637...e77 Jo, det har skjedd flere ganger, men medier tier om det. Anonymkode: d172a...990
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #262 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, det har skjedd flere ganger, men medier tier om det. Anonymkode: d172a...990 Det er det jeg skal fram til.... Det skjer hver eneste helg i Oslo.. En jeg kjenner ble knivstukket fordi han så bort på dama til en Iraner for mange år siden. Anonymkode: 9c637...e77
AlkoMann Skrevet 15. mai 2020 #263 Skrevet 15. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vil det si? At 80% tenker slik som NRK fremstiller verden? Hm. Rappere er vel lite relevant, de er jo artister, Kan vel ikke akkurat kalles for vanlige mennesker. Anonymkode: d172a...990 Mener du at rap ikke er 2020 s populærmusikk ?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #264 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er det jeg skal fram til.... Det skjer hver eneste helg i Oslo.. En jeg kjenner ble knivstukket fordi han så bort på dama til en Iraner for mange år siden. Anonymkode: 9c637...e77 Ah... Akkurat. Vel, mange på venstresiden er ''humanister'' som dem kaller seg... Men bare når det går ene veien. Så nei, dem bryr seg ikke om nordmenn blir utsatt. Anonymkode: d172a...990
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #265 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AlkoMann skrev: Mener du at rap ikke er 2020 s populærmusikk ? Ikke her jeg bor der. Anonymkode: d172a...990
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #266 Skrevet 15. mai 2020 Ikke her jeg bor nei * Anonymkode: d172a...990
Miewyn77 Skrevet 15. mai 2020 #267 Skrevet 15. mai 2020 På 12.5.2020 den 22.55, AnonymBruker skrev: Hahaha. Herregud alt man skal lese Nå kan du jo gi meg et eksempel på et land der masseinnvandring har funket utmerket. Jeg venter. Anonymkode: d172a...990 USA, tok inn millioner av europeere! Se hvordan det gikk med dem.
AlkoMann Skrevet 15. mai 2020 #268 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke her jeg bor der. Anonymkode: d172a...990 Ok. Men blant ungdom som er moderne er det det . I hvert fall i Oslo der jeg bor. Man hører aldri noe annet rap i parken og på basket banen som er vanlige steder å spille litt høy musikk her. Jeg føler ikke at " motherfuckers" og dopdealer har noe med mitt liv å gjøre enda folk røyker hasj utenfor der jeg bor . Et artig eksempel på at dagens ungdom ikke har noen forståelse eller kontakt med andre generasjoner er da Arve Tellefsen rømte fra rappinga til Karpe Diem under Spelemannsprisen . Da Arve Tellefsen fikk æresprisen var han forduftet . Spelemannprisen er et grelt eksempel på at NRK ønsker å promotere multikultur for alt det er verd inn i en tradisjonell norsk musikkpris .
AlkoMann Skrevet 15. mai 2020 #269 Skrevet 15. mai 2020 Tøffen Ervin Kohn som er jøde og nå nestleder i Antirasistisk Senter ville seriøst anmelde Kaveh om han ikke sa unnskyld. Jeg tror verken det kom noen unnskyldning eller anmeldelse ? Det var en lokal avis som breaka nyheten om Kavhs utsagn "Føkk Jøder" på en barnefestival(hva gjorde han der ?) på Oslo vest . MSN tok en liten uvillig notis av saken . MSN vet hva de vil. Giskesaken fra Vulkan er et eksempel på dette. Det å kritisere innvandrere og Islam er tabu i VG redaksjonen . 1
AlkoMann Skrevet 15. mai 2020 #270 Skrevet 15. mai 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg skal fram til.... Det skjer hver eneste helg i Oslo.. En jeg kjenner ble knivstukket fordi han så bort på dama til en Iraner for mange år siden. Anonymkode: 9c637...e77 Knivstikkinger skjer hver dag nå. Det var ikke sånn for 15 år siden . Det kommer til å bli verre. Oslo er egentlig tapt for alltid . Når Raymond Johansen sa for bare et år siden at barneran ikke hadde noe med etnisk tilhørighet å gjøre skjønner man at Oslos ledelse ikke er interessert i Oslo . Raymond Johansens bror er også tiltalt i en korrupsjonssak i Oslo kommune . 1
AlkoMann Skrevet 15. mai 2020 #271 Skrevet 15. mai 2020 5 timer siden, judith52 skrev: Bra analogi Islam er villige til å ta over Norge når som helst. Vi skal lokkes , trues og tas med vold. Flertallet av norske kvinner og den norske venstresiden ser ikke Islam som en trussel i dag . De ser ironisk nok på Islam som noe eksotisk. Det finnes vel ikke en mer kulturfiendtlig og ensidig ideologi ? Allah overstyrer alt. Også deres private liv . 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #273 Skrevet 15. mai 2020 Du syntes jo dette før korona-pandemien også. Anonymkode: 7d6e3...ac9 1
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #274 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, det har skjedd flere ganger, men medier tier om det. Det er jo hele poenget hennes?
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #275 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, Miewyn77 skrev: USA, tok inn millioner av europeere! Se hvordan det gikk med dem. Hmmm... dette får en virkelig til å tenke..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #276 Skrevet 15. mai 2020 Er jo oppsiktsvekkende hva dere nordmenn lar skje med landet deres. Jeg er selv innvandrer men født i Norge, godt integrert familie med høy utdanning Tok meg en tur på stovner senteret idag, hadde på meg en trang genser og bukse. Det var direkte ubehagelig, fikk masse ekle blikk og repliker kastet etter meg, ungdomsgjenger og ekle menn overalt som nærmest blikkvoldtar deg, følte meg utrygg. Neste gang jeg drar dit bør jeg vel ha på meg hijab for å få gå i fred og føle meg trygg!! Bare innvandrere på hele senteret, dere nordmenn greier virkelig ikke å forstå at visse kulturer ikke har så bra kvinnesyn og mentalitet. Når man føler seg utrygg uten hijab i visse bydeler i Oslo så sier det mye. Men for all del fortsett å stem på venstrepartier og fortsett med masseinnvandring fra land og kulturer som ikke vil integrere, ikke vil bidra og bringer med seg ukultur og et forderdelig kvinnesyn. Hadde aldri turt å gått alene på stovner på natta. Norge er snart ødelagt, og jeg ser dette som innvandrer selv. Dere nordmenn bryr dere jo ikke om landet deres når dere lar dette skje, innvandringen burde ha tatt slutt for mange år siden skjønner dere ikke at det er nok nå? Bryr dere dere ikke om egen kultur og land? Snart er oslo ferdig hvertfall... Anonymkode: b9af1...4e9 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #277 Skrevet 15. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo oppsiktsvekkende hva dere nordmenn lar skje med landet deres. Jeg er selv innvandrer men født i Norge, godt integrert familie med høy utdanning Tok meg en tur på stovner senteret idag, hadde på meg en trang genser og bukse. Det var direkte ubehagelig, fikk masse ekle blikk og repliker kastet etter meg, ungdomsgjenger og ekle menn overalt som nærmest blikkvoldtar deg, følte meg utrygg. Neste gang jeg drar dit bør jeg vel ha på meg hijab for å få gå i fred og føle meg trygg!! Bare innvandrere på hele senteret, dere nordmenn greier virkelig ikke å forstå at visse kulturer ikke har så bra kvinnesyn og mentalitet. Når man føler seg utrygg uten hijab i visse bydeler i Oslo så sier det mye. Men for all del fortsett å stem på venstrepartier og fortsett med masseinnvandring fra land og kulturer som ikke vil integrere, ikke vil bidra og bringer med seg ukultur og et forderdelig kvinnesyn. Hadde aldri turt å gått alene på stovner på natta. Norge er snart ødelagt, og jeg ser dette som innvandrer selv. Dere nordmenn bryr dere jo ikke om landet deres når dere lar dette skje, innvandringen burde ha tatt slutt for mange år siden skjønner dere ikke at det er nok nå? Bryr dere dere ikke om egen kultur og land? Snart er oslo ferdig hvertfall... Anonymkode: b9af1...4e9 Word! Dessverre ødelegger venstresiden dette landet. Og media som NRK, Tv 2, VG og Dagbladet skjuler virkeligheten. Ifølge dem er man rasist hvis man er i mot visse kulturer. Anonymkode: 9c637...e77 2
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #278 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Word! Dessverre ødelegger venstresiden dette landet. Og media som NRK, Tv 2, VG og Dagbladet skjuler virkeligheten. Ifølge dem er man rasist hvis man er i mot visse kulturer. Og alle skattebetalere finansierer det hele med NRK lisens (jo den eksisterer, bare at nå er den påtvunget alle, uavhengig om man har TV eller ikke) og mediestøtte. Fritt marked ja... 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #279 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, judith52 skrev: Og alle skattebetalere finansierer det hele med NRK lisens (jo den eksisterer, bare at nå er den påtvunget alle, uavhengig om man har TV eller ikke) og mediestøtte. Fritt marked ja... Ja man er pliktig til å betale en statlig sosialist propaganda kanal. Sjefen der er om jeg husker riktig fra SV. Så ikke rart det kommer mye rart fra den kanalen. De kjørte jo en kampanje høsten 2019 for å få den stakkars IS terroristen hjem. Noe som forøvig kostet flere millioner kroner som isteden kunne gått til jesidi folket som var IS sine ofre. Anonymkode: 9c637...e77 2
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #280 Skrevet 15. mai 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja man er pliktig til å betale en statlig sosialist propaganda kanal. Sjefen der er om jeg husker riktig fra SV. Så ikke rart det kommer mye rart fra den kanalen. De kjørte jo en kampanje høsten 2019 for å få den stakkars IS terroristen hjem. Noe som forøvig kostet flere millioner kroner som isteden kunne gått til jesidi folket som var IS sine ofre. Det er helt utrolig at ikke fler ser det.... eller at andre medier kommenterer på dette. Men de fôres jo av samme hånd, så da vil de ikke. Hva skjedde forøvrig med denne IS kvinnen? Det ble jo rimelig fort stille om det. 2
Anbefalte innlegg