Gå til innhold

Tinder - hva får dere menn til å sveipe en kvinne til høyre/venstre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg på. Og hva er dere ute etter på Tinder?

Anonymkode: 5e294...e9d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De sveiper til høyre på ren automatikk, spiller ingen rolle hvordan du ser ut. Så sorterer de etterpå.

Anonymkode: dfcb0...57f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utseendet. Jeg sveiper ikke på de jeg ikke syns er pene. Unødvendig støy å motta meldinger fra matcher jeg er interessert i.

Anonymkode: daa43...c88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sveiper til høyre på ren automatikk, spiller ingen rolle hvordan du ser ut. Så sorterer de etterpå.

Anonymkode: dfcb0...57f

Akkurat som endel kvinner svarer på automatikk her, uansett hva som står i overskriften.  

Anonymkode: e0bf2...7e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er ganske overfladisk, meeeen.. jeg ser først på personen, om hun er søt, vakker, ser snill ut, kroppsbygning, interesser. 

Pluss i boka mi er litt overvekt, søt, gjerne piercinger og tattoveringer, så er det interessene, er ikke så glad i party og reise, så om bildene bare viser øl/vin, party og 5 utenlandsreiser i året så swiper jeg ikke mot grønt.

Men når jeg får matcher er det personligheten veldig viktig, om personen er interessant, om hun er morsom, hvor frempå er hun, intelligens osv. 

Jeg er egentlig jenta i alle forhold jeg har vært i, så viktig men en som vet hva hun vil. Får ofte spørsmålet om jeg er homofil men er egentlig bi. Ok det ble litt mer en du spurte om men her er vi 🙂

Anonymkode: e9ac9...ea3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at mange karer bare swiper mot høyre hele tiden uansett for å så ta sorteringen, men det er så unødvendig og bortkastet tid. Ta dere heller litt bedre tid og  tenk nøye igjennom hva man egentlig søker, for hva er vits med 30 matcher man egentlig ikke liker?

• Liker 3
Skrevet

Mange damer sveiper til høyre på alt og..  kalles tinder-trakta. Ganske greit, så tar man ryddinga etterpå. Funker greit det :) mange overraskende gode matcher.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Må legge til at mange karer bare swiper mot høyre hele tiden uansett for å så ta sorteringen, men det er så unødvendig og bortkastet tid. Ta dere heller litt bedre tid og  tenk nøye igjennom hva man egentlig søker, for hva er vits med 30 matcher man egentlig ikke liker?

Du vet ikke hva du snakker om. Hvis bare 1 av 400 liker deg tilbake er det fullstendig bortkasta tid å sortere på forhånd

Anonymkode: b2b5c...469

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hva du snakker om. Hvis bare 1 av 400 liker deg tilbake er det fullstendig bortkasta tid å sortere på forhånd

Men hva skal man egentlig med alle de andre man velger å svipe til venstre, hvis man egentlig ikke liker dem og uansett hadde sortert dem ut?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du tar feil. Tenk nå.. 

Så man skal ta til takke med hva som helst, bare være desperat nok til å finne den som liker deg? Hva med å finne den DU liker for å så bygge opp med spenning og kjemi? 

Om kun 1 av 400 liker deg så gjør du noe feil, ta en photoshoot og skaff bra bilder, smil, naturlig holdning og blikk.

Jeg er veldig slapp med bildene på tinder, men får mange matcher selv om de ikke er gode. Tok Tinder seriøst en gang og endte med 30-40 matcher på en time, Så måtte jeg sortere, og vet du hva, jeg valgte ingen av dem. Men det kommer an personen du er, positiv og blid trumfer desperat og bitter uansett hvilken dag det er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva skal man egentlig med alle de andre man velger å svipe til venstre, hvis man egentlig ikke liker dem og uansett hadde sortert dem ut?

Det er vel for å ikke få knust selvtilliten av at ingen man liker liker deg tilbake. For det er det som skjer om man kun liker de damene man faktisk vil bli kjent med og ender opp uten noen matcher. Det gjør at man føler seg stygg og udugelig. Da er det bedre å "like" alle og få de få matchene man får, selv om man ikke liker dem man matcher med. 

Anonymkode: 0df2a...c10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel for å ikke få knust selvtilliten av at ingen man liker liker deg tilbake. For det er det som skjer om man kun liker de damene man faktisk vil bli kjent med og ender opp uten noen matcher. Det gjør at man føler seg stygg og udugelig. Da er det bedre å "like" alle og få de få matchene man får, selv om man ikke liker dem man matcher med. 

Anonymkode: 0df2a...c10

Så da er selve matchen det viktige og ikke personen? Hva er poenget med det? Høres ikke ut som man har lyst til å få til noe videre, men bare få noen å matche. Man kaster egentlig bare bort den andres tid ved å holde på sånn.

Anonymkode: 70cc5...64c

• Liker 1
Skrevet

De med en fæl holdning går til venstre. Samme med som har dårlige bakhodebilder eller solbrillebilder, ørten venninner på bildene, crazy piercinger, crazy bryn, andenebb, de oransje damene, damer med høy utdanning eller statusyrke. 

Da gjenstår de som ser litt blide ut, med et passe pent ytre og som ikke virker helt uoppnåelige. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Poenget er at å bruke 1 minutt på å se gjennom hver profil er meningsløst om det er nesten utenkelig å få like tilbake. Å sveipe alle til høyre går raskt.

Så vet du jo heller ikke hvem som gir deg en like. Kanskje er det 1, kanskje er det 5. Er det 5 blir kanskje er par ignorert som ikke ville blitt ignorert om det var ingen andre.

• Liker 2
Skrevet

Pønsker jo som regel ikke griselenge på hver profil, siden sannsynligheten for at de sveiper meg til høyre uansett er minimal. Er ikke kolossalt kravstor selv, men det er jo ting som påvirker bortsett fra umiddelbar tiltrekning. Går oftere til venstre om de

• ikke har profiltekst
  • har krav til høyde
  • har barn, hund eller hest
  • har masse bilder av toppturer og sydenferie, eller instatrutmunn
  • har en 'negativ' profil, beskriver hvordan matchen ikke skal være
  • virker veldig 'basic'

Samtidig øker det sjansen for at jeg sveiper til høyre om hun

• viser litt humoristisk sans, kan skrive
  • er interessert i film, litteratur, spill
  • har katt
  • bruker litt alternative bilder, viser kreativitet og gjerne selvironi

Vil egentlig ha kjæreste, men er interessert i venner og kortvarige greier også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Venstre: overvekt, profiler med bilder av barn, synlige fillers i leppene, bilder med filter.

Høyre: Det lille som er igjen i kortstokken. 

Resultat: Ingen matcher. 

Anonymkode: efed5...1ff

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så da er selve matchen det viktige og ikke personen? Hva er poenget med det? Høres ikke ut som man har lyst til å få til noe videre, men bare få noen å matche. Man kaster egentlig bare bort den andres tid ved å holde på sånn.

Fordi det tar kortere tid å sjekke de få matchene man får og sortere de bort de man anser som uaktuelle, enn å sjekke mange profiler som man uansett ikke matcher med. Skal man sjekke alle, må man sjekke 50+ profiler og kanskje bare matche med 1-2. Sveiper man til høyre på alle, er det bare kanskje 1 profil som må sjekkes.

Jeg for min del sveiper de fleste ganske til høyre på automatikk, men styrer gjerne unna de som er opplagt falske kontoer med "modellbilder" av veldig flotte lettkledde damer med litt utenlandske navn som "Nancy" osv. Jeg er også i utgangspunktet interessert i helnorsk match, så pleier å sveipe til venstre på de med utenlandsk uteseende.

Anonymkode: 22164...28d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Selektive menn får ofte ingen matches i det hele tatt, selv om de sveiper i uker og måneder. Jeg tror mange av de som sveiper alle til høyre er de som er vant til å bli valgt bort. Da er det like greit å sjekke alle, så man kanskje har en sjanse til å finne en som er interessert. 

Anonymkode: b8dbf...69a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Toppturbilde - venstre

»Ikke ons» - venstre

«Ser etter drømmemannen» - venstre

»kun seriøst» - venstre

mye sminke - venstre

vanlig pen - høyre

glimt i øyet - høyre

«Får se hva som skjer» - høyre

sprudlende - høyre

Anonymkode: 56095...bd2

Skrevet

Damer som går til høyre har bilder av seg selv og ikke garasjen til naboen eller skituppen akkurat da de falt på skitur i vinter. De med gode bilder av seg selv der du ser tydelig hvem du er og i de element dere liker. Er de interessert i fjellturer så er ikke Besseggen det du bør ha bilde av, men en av de 35789 andre fjellturene du kan ta i Norge. De jeg liker ansiktet til og som virker seriøse med utfyllende tekst.

Bilder som går til venstre er typiske jålebilder der dere er skikkelig jålete, bilder av hunden, garasjen til naboen osv. Venstresveiper også de med dårlige bilder der det er vanskelig å se hvem som er avbildet. De uten tekst og med bare masse symboler. De som ikke kan lese. Alt står på profilen min. Partybilder, poseringsbilder av pupper, rumpe og lår. De som prøver å fremstå som noe de ikke er ref. bilde fra Besseggen f.eks. De som stiller store krav allerede i profilen. De som skryter over økonomien sin. Bilder av barna sine. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...