AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Noen med erfaring med dette merket her inne? Mousse eller dry oil? Lurer veldig på å prøve en av disse, men er usikker på om jeg skal gå for mousse eller olje 🤔 Anonymkode: a4a09...e67
laperla Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Har prøvd Dry oil varianten. Tenkte den var en perfekt løsning for meg, da jeg har litt tørr hud og er lys. Mener å huske den skulle "passe alle hudtyper" 😏 Den virker ganske tilgivende mtp skjolder og at en ikke bør være så nøye med påføring. Brukte hanske. Smurte tørre områder, peelet i forkant, tørket av med klut på hender, knær ankler osv. Denne gir ikke kjempe mye farge etter en påføring, det er ikke et "ordentlig" BUS produkt. Mener å huske en kunne bruke det flere dager i rad. Tør ikke tenke på hvordan jeg hadde sett ut da, men kan tenke meg andre hadde blitt fine med det 🤩 Likevel er denne for mørk til en helt lys hud med kald undertone, etter min mening. Jeg ville se fresh ut, ikke orangeaktig ut. Gav den bort til en venninne som også er ganske lys, men med gylden undertone. Hun ble kjempe fin med denne 😍🤩 Konklusjonen er at jeg skulle virkelig ønske denne fantes i to nyanser. Gir mye fukt, og fargen fader naturlig. Anbefales. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå