Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har lyst på :sur: Men de eneste jeg har sett IRL hittil er noen røde hos Bianco, og jeg har mest lyst på brune...Har noen noen forslag til meg? De trenger ikke akkurat å være i tre eller vonde å gå i, og litt kul dekor hadde heller ikke vært så dumt :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest siri piri
Skrevet

De på Bianco finnes også i en veldig fin brunfarge. Men da må du nok raide flere avdelinger... (Mener jeg så de for ikke så lenge siden i Akersgaten Oslo adv)

Ellers har jeg sett lignende clogs på Lillevinkel (tror jeg det var?) Men der har du sikkert allerede sjekket!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har brune som jeg har kjøpt på Bianco! De er litt 70-tall i design, og har tupp som vender litt opp. Mellombrunt lær med en liten spenne på skrå. Kjempefine til både skjørt, kjole og jeans. Kjøpte også noen dueblå i semsket skinn på NoaNoa for to år siden.

Elsker treskoene mine! Og de er ikke harry i det hele tatt!!!

Gjest siri piri
Skrevet

Det var disse jeg mente ja! :ler: Og de er kjempekule på også! Har siklet en god stund... Sa noen feriepenger!? :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor mye koster de på Bianco? Siden jeg vingler mellom str 36 og 37, og ikke har sett de fra Bronx IRL, tør jeg ikke ta sjansen (selv om jeg som oftest bruker 36).

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmm, må sjekke ut mer. Jeg er så kresen på sko, men nå har jeg klart å finne ballerinasko jeg liker (noen svarte fra Bronx, med detaljer i bronse/kobberfarge), og så har jeg lyst på slike tresko :oops:

Gjest Violetta
Skrevet

De hadde tresko på Din Sko sist jeg var der, i mange forskjellige farger. Bare nevner det. Og pynten kan man jo fikse selv. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
De hadde tresko på Din Sko sist jeg var der' date=' i mange forskjellige farger. Bare nevner det. Og pynten kan man jo fikse selv. :wink:[/quote']

Men det var vanlige tresko?

Skrevet

Jeg har noen offwhite(brun tresåle) fra Marni som jeg elsker. De kostet imidlertid en måneds matbudsjett, og det kan se ut som om gnagsårplaster-produsentene gnir seg i hendene også. :hoho:

Men de er faktisk ganske så gode å gå i.

Det eneste: brostein! :o Ser ut som om man har brudd på balansenerven...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...