AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Del Skrevet 12. mai 2020 Har i alle år brukt Endomondo og har vært veldig fornøyd, men virker som om selskapet er i ferd med å forsvinne, appen har vært svært ustabil over lang tid nå, og samme med nettsiden deres. Tenkte derfor å bytte til en ny app. Forsøkte meg på strava, men virker som om appen gir meg for mange kilometer (eventuelt gir endomondo meg for lite, men jeg tviler). Jeg var ute å jogget i sted, og hadde både Strava og Endomondo på - Endomondo gav meg 6,5 km på 40 min, mens Strava gav meg 7 km på 40 min. Jeg er i litt dårlig form etter å ikke ha jogget på en stund, så tviler sterkt på at jeg jogget 7 km på 40 min. Er det noe man kan gjøre for å få gpsen mer nøyaktig? Finnes det eventuelt noen app som er mer nøyaktig? Eventuelt en treningsklokke med tilhørende app? Vil gjerne ha nøyaktig gps, pluss stemmecoach som gir tilbakemelding rundt hver 500 meter Noen som har tips? Anonymkode: 9a15e...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Del Skrevet 12. mai 2020 Skal du ha nøyaktig GPS må du ha pulsklokke med GPS. App: Garmin Connect Anonymkode: 1306a...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Del Skrevet 18. mai 2020 Jeg har også brukt Endomondo i mange år og opplevd den som ustabil i det siste. Var innom support i går og da lå den et varsel der om at de holder på å migrere eller merge ting (husker ikke helt). Satser på at de jobber med en oppdatering og at appen stabiliserer seg igjen. De har jo mange fornøyde brukere, meg inkludert. Anonymkode: d072f...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå