AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Booket innenlandsreise tidig i mars, med avreise første uka i juni. Ser nå at de flytidene jeg skal ta, er fjernet, men har ikke fått noe melding fra SAS enda. Det går fly både dagen før og dagen etter. Ønsker å gjennomføre reisen, og jeg er fleksibel mtp tidspunkt. Noen som vet hvordan dette blir? Kommer de til å booke meg til et annet tidspunkt, og slipper jeg da å betale mellomlegg? Har skjønt at hvis man selv går inn å booker om, så er det tatt bort endringsgebyr, men man må altså betale mellomlegget på den nye reisen. Anonymkode: e626b...666
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Ville ringt SAS og høre om flyet går, eventuelt om de vil booke deg om til et annet fly rundt samme tid. Flyselskapene er økonomisk avhengige av at folk ombooker i steder for å kansellere, så jeg vil tro de yter service. Jeg gjorde dette nylig selv, og hadde forberedt meg på grusomt lange ventetider, men det gikk kjapt, og jeg fikk god hjelp. Anonymkode: e8c60...b12
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Takk for svar Det jeg lurer på er om det vil koste meg ekstra å bli ombooket? For sånn jeg ser det nå, er alternativet dagen før eller dagen etter, og da er mellomlegget over 6000,- om jeg booker om selv.. Anonymkode: e626b...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå