Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips mot dette? Kanskje et «luksusproblem», men kjenner ikke mye når jeg blir så våt, og det blir av og til vanskelig for partneren min å komme 🙊 Han kommer jo til slutt, men jeg synes nesten det er litt flaut. Han «skrøt» hele tiden av hvor trang jeg var, det var i begynnelsen av forholdet. Nå som jeg føler meg tryggere og mer glad i han så tenner jeg enda mer på han.

Anonymkode: 99298...eae

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem, blir altfor våt. Dritt plagsomti nye relasjoner. Hjelper om mannen tørker av seg litt innimellom,  men tørr ikke si det til daten enda🤦‍♀️. Ikke at han klager, men jeg kjenner det er plagsomt.

Anonymkode: baa0c...b61

• Liker 3
Skrevet

Følte det var et problem selv før, eksen klagde litt og hadde håndkle for å tørke vekk endel....

Men er komfortabel med det etter å ha hatt sex med andre etterpå som sier at det kan ikke bli for vått, at det bare tenner dem om mulig enda mer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det skal være vått. Blir bare sår på pikken av tørrpuling!

Anonymkode: ed47c...c16

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir aldring for vått😉

Anonymkode: 30c31...b8d

• Liker 4
Skrevet

Alle damer jeg har hengt med blir sånn. Plaskvåte. Bruker et håndkle under dem å tørker litt innimellom. Blir litt bedre da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vaskeklut og tørker litt innimellom

Anonymkode: f1e17...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare deilog det da. Verre med tør. Mæ hele tiden bruke glidemiddel og sånt.. 

Anonymkode: 7550a...96e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt for mannen, men dama kjenner lite. Jeg skjønner problemet, men har ikke annen løsning enn å tørke bort.

Anonymkode: 62fdc...fa3

AnonymBruker
Skrevet

Tren opp musklene der nede. Da vil du merke forskjell, selv om du er våt. Håndkle, som andre nevner, er også ok. Hilsen erfaren kvinne.

Anonymkode: 92890...32b

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Det kan være at du er på terskelen til å få sprutorgasmer. Forsøk å slippe deg (enda) mer løs, og se hvor dette ender.

For min del: Jo våtere, jo deiligere. Har kjøpt tisselaken, og partner lar det stå til. Deilig!

Skrevet

Å høre det surkle, kjenne hvor våt og fuktig hun er er noe av det mest opphissende som finnes ! 
Omfavn dette med alt du har og ikke føl på om det blir for lite friksjon osv.. stemningen skaper dere selv, og kommer han ikke så fort, se på det som et luksus problem davel.. Ville vært dritkjipt om du var tørr som en ørken, og han kom nesten før han fikk den inn 😉

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Litt rart at man kan bli for våt? Det er jo bare deilig. Om en mann hadde klaget på at jeg ble for våt, da hadde jeg ikke ville vært sammen med han , Klage på at jeg tenner på han ?  Blir som om jeg skal klage på at det renner precum av han . Nei det er jo dødsdeilig å vite at man tenner noen og er tent tilbake. 

Vær deg selv og bli våt ❤️ 

Skrevet
7 timer siden, Alterego666 skrev:

Det kan være at du er på terskelen til å få sprutorgasmer. Forsøk å slippe deg (enda) mer løs, og se hvor dette ender.

For min del: Jo våtere, jo deiligere. Har kjøpt tisselaken, og partner lar det stå til. Deilig!

Hva slags laken er å anbefale? De har noen laken på kondomeriet men de er ganske dyre, og lakklaken høres ikke så behagelig ut heller.

Gjest Alterego666
Skrevet
27 minutter siden, pia mater skrev:

Hva slags laken er å anbefale? De har noen laken på kondomeriet men de er ganske dyre, og lakklaken høres ikke så behagelig ut heller.

Jeg kjøpte på Jysk. 200-300 kr avhengig av sengestørrelse, mener jeg. IKEA har også.

Skrevet

Jysk har tilbud akkurat nå. 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Litt rart at man kan bli for våt? Det er jo bare deilig. Om en mann hadde klaget på at jeg ble for våt, da hadde jeg ikke ville vært sammen med han , Klage på at jeg tenner på han ?  Blir som om jeg skal klage på at det renner precum av han . Nei det er jo dødsdeilig å vite at man tenner noen og er tent tilbake. 

I know your secret

Anonymkode: 5d602...432

Skrevet
15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jysk har tilbud akkurat nå. 

Åh herlig! Ble plutselig mer søl når jeg oppdaget at jeg squirter, og en håndduk ikke gjør noe nytte 🥴

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det handler jo ikke bare om han da, det handler jo også om at hun kjenner lite når hun blir så våt. 

Anonymkode: 2dacf...f43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

xy

Anonymkode: 5d602...432

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...