AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Andre som har erfaringer rundt dette. Hilsen fortvilet mor. Anonymkode: f9cbf...1eb
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Andre som har erfaringer rundt dette. Hilsen fortvilet mor. Anonymkode: f9cbf...1eb Har ei svigermor som holder på slik akkurat nå, med barn og barnebarn. Hun har alltid vært manipulerende og rett og slett jævelig. Hun har behandlet barna stygt og bedrevet omsorgssvikt, selv om hun aldri var fysisk mot de. Nå som hun er lykkelig så manipulerer hun de grovt for å få de på sin side. Det har blitt så ille at hun manipulerer barnebarn til å holde seg borte fra oss som ikke lar oss manipulere. For min del betyr det at jeg holder meg unna frem til de manipulerte ser dagens lys. Alt annet er farlig for meg, slik jeg ser det. Anonymkode: f85c2...2db
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Du har min fulle sympati, det eneste rette d du gjør. Jeg har heller ikke noe annet valg. Vi må ta vare på oss selv også ♥️ Anonymkode: f9cbf...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå