AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Har alltid vært fascinert av trening og store muskler. Likevel er det ikke alltid bare en fordel.. Ble nettopp ringt opp av arbeidsgiveren og han sa at jeg hadde en for intimiderende kropp til denne jobben. Merkelig, siden jeg ser ofte overvektige folk jobbe i kassen, men en som har store muskler får ikke lov? Er veldig lei meg og frustrert.. Vet dette høres veldig merkelig ut, jeg tenker helt likt som dere! Anonymkode: 95ffe...5c0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har alltid vært fascinert av trening og store muskler. Likevel er det ikke alltid bare en fordel.. Ble nettopp ringt opp av arbeidsgiveren og han sa at jeg hadde en for intimiderende kropp til denne jobben. Merkelig, siden jeg ser ofte overvektige folk jobbe i kassen, men en som har store muskler får ikke lov? Er veldig lei meg og frustrert.. Vet dette høres veldig merkelig ut, jeg tenker helt likt som dere! Anonymkode: 95ffe...5c0 Haha, det er ikke ofte man opplever dette, men jeg kan godt forstå arbeidsgiveren som ikke vil ha noen som ser "skremmende" ut for kunder. Overvektige ser ikke farlige ut, men som Fluffy Bears, så man blir ikke redd. Men muskel-folk kan assosieres med torpedoer og til og med kriminelle. Jeg likte selv ikke da jeg gikk i en butikk å handle der av en som har en haug med sånne tatoveringer, jævla rocker skjegg og rar (men skal prøve å se tøff ut) hårsveis og alt det der. Aggresjonen i meg begynte å koke uten noe grunn, det er bare sånn det er, nettopp fordi han ser "konfronterende" ut. Vil tippe at du ville hatt bedre hell som dørvakt på utesteder og eventuelt vekter og den type jobb. Men når det gjelder masse kunder og slik, så kan man fort miste kunder. Jeg vet selv at det skal svært lite til før jeg "boikotter" en uteplass eller butikk. Det er så utrolig lett, for utvalget er så stort uansett de fleste steder. Anonymkode: 98001...1bf 10
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Sorry, denne tror jeg ikke på. Med mindre du bruker steroider og ser helt sjuk ut Anonymkode: 80f2d...b7f 12
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Har alltid vært fascinert av trening og store muskler. Likevel er det ikke alltid bare en fordel.. Ble nettopp ringt opp av arbeidsgiveren og han sa at jeg hadde en for intimiderende kropp til denne jobben. Merkelig, siden jeg ser ofte overvektige folk jobbe i kassen, men en som har store muskler får ikke lov? Er veldig lei meg og frustrert.. Vet dette høres veldig merkelig ut, jeg tenker helt likt som dere! Anonymkode: 95ffe...5c0 Det er enorm forskjell på å være overvektig og på å ha store muskler. Skjønner at dette er kjipt, men jeg tror også du ser forskjellen der, og hva det utgjør for intimidasjon. Tenker det blir litt i samme gate som tattoveringer. Det er noe som kan komme til hinder for deg selv. For min del hadde jeg en lang periode med merkelige hårsveiser (nesten "puncker"), som nok sørget for både en og annen avvisning. Men jeg har alltid tenkt at hvis de ikke ville ha meg for sånn jeg så ut, så kunne det like greit bare være. Anonymkode: 29ac5...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har alltid vært fascinert av trening og store muskler. Likevel er det ikke alltid bare en fordel.. Ble nettopp ringt opp av arbeidsgiveren og han sa at jeg hadde en for intimiderende kropp til denne jobben. Merkelig, siden jeg ser ofte overvektige folk jobbe i kassen, men en som har store muskler får ikke lov? Er veldig lei meg og frustrert.. Vet dette høres veldig merkelig ut, jeg tenker helt likt som dere! Anonymkode: 95ffe...5c0 Hva da "tenker helt likt som dere"? Anonymkode: 793cc...07c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 Hvor/hvilken jobb var dette? Anonymkode: 12844...76c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #8 Skrevet 13. mai 2020 Uprofesjonelt å oppgi årsaken til at de ikke valgt deg, når årsaken er knyttet til utseendet. Det har vært saker i media om jenter som ikke har vært pene nok for jobb i klesbutikker f.eks, og det slår ikke heldig ut. Anonymkode: 2f29e...4e0 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #9 Skrevet 13. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uprofesjonelt å oppgi årsaken til at de ikke valgt deg, når årsaken er knyttet til utseendet. Det har vært saker i media om jenter som ikke har vært pene nok for jobb i klesbutikker f.eks, og det slår ikke heldig ut. Anonymkode: 2f29e...4e0 Det kan ha vært velmenende, spesielt hvis TS har vært brautende og gjort mye ut av musklene sine. Min erfaring med treningsfantomer er at de er late på jobb, trege og "utslitte" fra all treningen som virker ut som at er belastende istedet for styrkende. Er jo også så sinnsykt ubehagelig å se på sånne fantomer som står med fleksende muskler og tror at de skal få napp. Det blir flaut på en måte, som om jeg er så blåst at jeg skal falle for noe slikt. Anonymkode: ae7aa...c65
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #10 Skrevet 13. mai 2020 Hvis dette er sant, var nok arbeidsgiver sjalu. Anonymkode: 4ae1e...d1d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #11 Skrevet 13. mai 2020 Om det er sant så er det nok ikke bare kropp som er problemet her. Da tenker jeg TS har ansiktsuttrykk, kroppsholdning osv som gjør at hun ser aggressiv/ sint ut. Alternativt så møtte hun en sjef som ikke er mentalt i vater og de kan tenke mye rart. Anonymkode: 4ca7f...abc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå