Gå til innhold

Du som et utro får du dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nyggerrig på dette. 

Anonymkode: 9a544...c67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De klager vel til elskeren om at "buhu kona/mannen er så lite kjærlig og alltid sur" og så sier elskeren "ååå stakkars deg du fortjener bedre" og så puler de og er så fornøyde, fordi den utro tror det er rettferdiggjort av det elskeren sa, og elskeren har relasjonsskader og tiltrekkes kun mennesker som virker som offer og trenger hjelp.

Bare en teori. 

Anonymkode: 42330...762

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri hatt dårlig samvittighet

Anonymkode: 6e80a...661

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke.

Anonymkode: ed235...ce0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 9a544...c67

Gjest MrTeddy29
Skrevet

Om man er utro og ikke får dårlig samvitighet, da må man iallefall ha et ræva forhold som man blir utnytta på...

Dem som faktisk  har et veldigt bra forhold, og så klarer og få veldig god samvitighet etterpå av og ha vært utro mot sin gode mann/dame, de har faktisk issues..

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Med min xmann var eg utro, kjende ingenting på det, og slo opp med han etterpå. Alle følesene mine va totalt borte, og synd eg kje klarte å gjer det i rett rekkefølge. 

med min Nåvernde kjæreste, så kjenner eg sperra. Samvittighete  er der, kommer å går.. men oftes forsvinne den... Det som tar samvittigheten er kor knust han blir og skuffet over meg.. Men eg klare likevell ikkje å la ver. 

Anonymkode: f8a71...5ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har dårlig samvittighet.. prøvd å avslutte den andre relasjonen flere ganger, men det er så vanskelig når jeg føler jeg har funnet en sjelevenn og blitt forelska..

skal sies at mannen min hadde en flørt føst, og knuste meg emosjonelt. han har også aggresjonsproblemer, men er ellers veldig glad i meg. men disse tingene har vel bare gjort så følelsene for ham har endret seg såpass at jeg klarte å gjøre dette, som jeg ikke trodde var noe jeg kunne klart! Har i de vanskeligste fasene vurdert brudd, men det sitter så himla langt inne etter 18 år sammen og med barn og et helt liv på deling..

Anonymkode: ae29f...0ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Av og til.

Anonymkode: 982fa...b03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har overraskende lite dårlig samvittighet etter utroskap. Har vært utro med sju forskjellige damer de siste to årene, og bare kost meg egentlig. 

Anonymkode: bb4fe...1c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Har dårlig samvittighet.. prøvd å avslutte den andre relasjonen flere ganger, men det er så vanskelig når jeg føler jeg har funnet en sjelevenn og blitt forelska..

skal sies at mannen min hadde en flørt føst, og knuste meg emosjonelt. han har også aggresjonsproblemer, men er ellers veldig glad i meg. men disse tingene har vel bare gjort så følelsene for ham har endret seg såpass at jeg klarte å gjøre dette, som jeg ikke trodde var noe jeg kunne klart! Har i de vanskeligste fasene vurdert brudd, men det sitter så himla langt inne etter 18 år sammen og med barn og et helt liv på deling..

Anonymkode: ae29f...0ac

Vi er begge gift på hver vår kant og prater av og til om samvittighet, men sex-en vil vi ikke slutte med

Anonymkode: 6a2ff...4a6

AnonymBruker
Skrevet

Nei kuken min er viktigere enn dama og barna mine høhøhøhø

Anonymkode: df4f2...ee1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...