Gjest janna24 Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 Hva er tegn på utroskap? Jeg mistenker min kjæreste for å være utro. Jeg har sjekket mobilen hans og det er ingen "tegn" på det der. Men, han er ofte ute til sent på kvelden (2-tiden ofte). Han har forresten vært utro før, for ca 4-5 mnd siden. Vi gikk videre og la det bak oss. Allikevel er jeg mistenksom. Jeg har en magefølelse rett og slett. Hva slags tegn er det jeg kan se etter? det eneste jeg har "funnet" hittil er det at han er ute sent. Noen råd?
Gjest spinnvil| i i Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 Hva sier han at han gjør om natta da?
Gjest Catwoman Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Pleier anligvis magefølelsen din å stemme da? Er han sent ute hver eneste kveld? Jeg tenker ikke utroskap når han er ute sent om kvelden, da må den flere faktorer til.
Pleier Skrevet 26. juni 2005 #4 Skrevet 26. juni 2005 Farlig tråd dette! Det finnes nok ingen sikre tegn på utroskap, det varrierer fra person til person. Hos min sambo: - løp vekk når tlf ringte eller det kom inn meld. - Snakket veldig nedlatende til meg - Ville ha mindre sex enn "vanlig" - Kom ikke hjem etter jobben, og ga heller ikke beskjed - Beskyldte meg for å være utro, siden han aldri var hjemme Men man må huske på at selv om man ser et eller fler av disse tegnene hos partner så må man ikke tro at dette gjør de utro.
*Lene* Skrevet 26. juni 2005 #5 Skrevet 26. juni 2005 At han er mye ute, uten deg At han alltid legger seg til å sove etter deg At dere har sjeldnere sex
Gjest Gitte Skrevet 26. juni 2005 #6 Skrevet 26. juni 2005 At han er mye ute, uten deg At han alltid legger seg til å sove etter deg At dere har sjeldnere sex hmmm.... litt for generelt. vi har hatt mindre sex en periode pga masse eksamenslesing.. han legger seg etter meg fordi jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å holde øynene oppe... er han utro da?
Gjest janna24 Skrevet 26. juni 2005 #7 Skrevet 26. juni 2005 Pleier anligvis magefølelsen din å stemme da? Er han sent ute hver eneste kveld? Jeg tenker ikke utroskap når han er ute sent om kvelden, da må den flere faktorer til. ja. han er sent ute hver eneste kveld. :-?
Gjest janna24 Skrevet 26. juni 2005 #8 Skrevet 26. juni 2005 Farlig tråd dette! Det finnes nok ingen sikre tegn på utroskap, det varrierer fra person til person. Hos min sambo: - løp vekk når tlf ringte eller det kom inn meld. - Snakket veldig nedlatende til meg - Ville ha mindre sex enn "vanlig" - Kom ikke hjem etter jobben, og ga heller ikke beskjed - Beskyldte meg for å være utro, siden han aldri var hjemme Men man må huske på at selv om man ser et eller fler av disse tegnene hos partner så må man ikke tro at dette gjør de utro. Han går aldri vekk når tlf.ringer. Men, noen ganger tar han den ikke med opp til meg. Eller, den er lydløs. Men, dette er ikke alltid. Han snakker ikke nedlatende til meg. MEN, han vil ha mindre sex. Eller, han gjør inget fremstøt lenger. Vi har hatt sex 2 ganger på 1 mnd. :o Han har nevnt dette selv. At han har begynt å trene og er så sliten for tiden, og at han har blitt litt slapp "der nede". Han er også ute til sent på kvelden, og jeg har bedt han å sende meg melding når han er hjemme (for trygghetens skyld), men det er ikke alltid han gjør.
Gjest janna24 Skrevet 26. juni 2005 #9 Skrevet 26. juni 2005 Hva sier han at han gjør om natta da? han sier ha møter venner og sånt.
Gjest Martin Skrevet 26. juni 2005 #10 Skrevet 26. juni 2005 Jeg trodde ikke hun var i stand til utroskap - og var derfor ikke på vakt. I ettertid husker jeg imidlertid at hun alltid hadde mobilen i lomma, jeg så den aldri og at hun var et par anledninger trykket hektisk på den når det tikket inn en melding om jeg var like ved - altså hun slettet meldingen tvert. I ettertid har jeg lastet meg veldig fordi jeg ikke var mer mistenksom. Føler jeg utrolig dum som ikke fattet disse signalene, og på den måten klarte å avsløre henne mye tidligere.
*Lene* Skrevet 26. juni 2005 #11 Skrevet 26. juni 2005 hmmm.... litt for generelt. vi har hatt mindre sex en periode pga masse eksamenslesing.. han legger seg etter meg fordi jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å holde øynene oppe... er han utro da? Det er ikke sikkert, men det jeg ramset opp var tegn som bidro til at jeg tok min eks samboer i utroskap!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #12 Skrevet 26. juni 2005 Er dere aldri sammen på kveldstid dere da?
Nella Skrevet 26. juni 2005 #13 Skrevet 26. juni 2005 Da min eks var utro skjønte jeg jo først tegninga etterpå... - Mindre sex. - Begynte å trene plutselig :o ofte etter jobb. - Plutselig var det dusjing og masse after shave før jobb. - Telefon mer for seg selv. - Gav med skyld for alt mulig rart Han fant seg ei på jobben da.... Har du en skikkelig dårlig magefølelse på dette så kan du jo høre med de vennene har sier han treffer (klokka 2 om natta i hverdagen) om det er lenge siden de traff han sist. Håper for din skyld at du tar feil, men jeg ville nok prøvd å finne ut om jeg hadde feil om det var meg i din situasjon ja.
Gjest forhold til sjefen Skrevet 26. juni 2005 #14 Skrevet 26. juni 2005 Sjefen min sier at han må passe seg for ikke å ville ha for mye sex med kona, det kan jo også være et tegn - at typen din plutselig får en unormalt stor sexappetit...
Gjest Catwoman Skrevet 27. juni 2005 #15 Skrevet 27. juni 2005 han sier ha møter venner og sånt. Kan du ikke spørre om du kan få være me dhan ut en kveld da? Så ser du hvordan han reagerer da.
Gjest Milah Skrevet 27. juni 2005 #16 Skrevet 27. juni 2005 Hva er tegn på utroskap? Jeg mistenker min kjæreste for å være utro. Jeg har sjekket mobilen hans og det er ingen "tegn" på det der. Men, han er ofte ute til sent på kvelden (2-tiden ofte). Han har forresten vært utro før, for ca 4-5 mnd siden. Vi gikk videre og la det bak oss. Allikevel er jeg mistenksom. Jeg har en magefølelse rett og slett. Hva slags tegn er det jeg kan se etter? det eneste jeg har "funnet" hittil er det at han er ute sent. Noen råd? Hmm.. det kan faktisk være at du har funnet på dette i ditt eget hode. Når du går rundt å leter etter tegn på at kjæresten din er utro. Og når du ikke finner ut noe, så lurer du på hvordan du kan finne mer?? Jeg skjønner at du er usikker, siden han har vært utro før. Men det hjelper ikke å konstant gå rundt å lete etter tegn. Da kommer du til å bli gal. Du må ta et valg, enten så stoler du på han, eller ikke!
Gjest Bixi Skrevet 27. juni 2005 #17 Skrevet 27. juni 2005 Hvor lenge har dere vaert sammen? Skjoenner han at du ikke stoler pa ham lenger etter siste sidespanget? Kanskje du ma forlange at han viser at du kan stole pa ham ved aa ikke ga ut saa sent pa natta en periode, og ganske enkelt be ham om a vaere hjemme med deg de neste par ukene. Du kan vel si at du foeler deg usikker paa ham og be han vise deg den omtanken aa bli hjemme med deg. Kan forholdet fortsette saa lenge du lever i uvissa?
Superlammet Skrevet 27. juni 2005 #18 Skrevet 27. juni 2005 Tror du fokuserer litt feil. Hvorfor lete etter "tegn" på at han kanskje kan ha vært utro istedet for å prøve å finne ut hva problemet i forholdet deres er?
Gjest Tvilende mann Skrevet 30. juni 2005 #19 Skrevet 30. juni 2005 Jeg oppdaget for en stund siden at min kone hadde innledet et "SMS-forhold" til en annen mann. De hadde også avtalt å møtes et annet sted, men jeg oppdaget dette før det fant sted. Hun sier at dette kun var en flørt, og har bedt om tilgivelse. Jeg tror vel kanskje på henne, men tvilen bygger bare seg opp mer og mer. Det at hun kunne være med på et sånt forhold har gjort at jeg setter også i tvil den tiden vi har hatt sammen. Er det noen som har noen erfaring her ? Kan jeg stole på henne når dette først har skjedd ?
Gjest Tvilende mann Skrevet 30. juni 2005 #20 Skrevet 30. juni 2005 Jeg oppdaget for en stund siden at min kone hadde innledet et "SMS-forhold" til en annen mann. De hadde også avtalt å møtes et annet sted, men jeg oppdaget dette før det fant sted. Hun sier at dette kun var en flørt, og har bedt om tilgivelse. Jeg tror vel kanskje på henne, men tvilen bygger bare seg opp mer og mer. Det at hun kunne være med på et sånt forhold har gjort at jeg setter også i tvil den tiden vi har hatt sammen. Er det noen som har noen erfaring her ? Kan jeg stole på henne når dette først har skjedd ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå