AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Jeg bare elsker Maxboller! Selv om det aller meste jeg spiser er laget fra bunnen med skikkelige råvarer. Er nok fordi vi fikk dette av og til som barn da pappa måtte «lage» middag. Men misliker sterkt alt annet, som Spagetti la capri, Joikakaker, Lapskaus eller Sodd (den hermetiske). Hva med dere? Anonymkode: 8e957...6ad 2
Raven.Writingdesk Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Jeg fikk spagetti la capri, så noen ganger innbiller jeg meg at jeg har lyst på dette og kjøper en boks. Smaker jo like gyselig hver gang, og jeg innser at det er barndomsminnene som lurer meg. Mine barn har fått det en gang da jeg hadde min "Junkfood guilty pleasure", og de synes det mildt sagt var noe av det hesligste de noensinne hadde spist. Bra vi har annen "fastfood" (ferdig salater, wok, gratenger osv.) i dag, enn hva vi hadde på 80 tallet, som da primært besto av karbohydrater på boks 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 Selv om det du nevner ikke akkurat er gourmetmat, så vil jeg ikke kalle det for junkfood heller. Jeg greier faktisk ikke å komme på noe hermetikk jeg vil kalle junkfood. Maxboller er kjempegodt, men jeg finner det ikke i butikken. 😒 Anonymkode: fe4cd...2ab 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om det du nevner ikke akkurat er gourmetmat, så vil jeg ikke kalle det for junkfood heller. Jeg greier faktisk ikke å komme på noe hermetikk jeg vil kalle junkfood. Maxboller er kjempegodt, men jeg finner det ikke i butikken. 😒 Anonymkode: fe4cd...2ab Fordi folk har hamstret? Rart, på kiwien der jeg bor har det vært tomt for maxboller siden mars, mens på Rema har de masse. Gjelder også Ming grøtris. Anonymkode: 8e957...6ad 2
FluffyChix Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 Mais på boks. Hvis du kjøper en sånn boks med sånn dipp-greier som de har til disse grillspydene f.eks på kiwi, den med sprøløk og gresskarkjerner eller sprøløk og chili, og strør litt over så er det helt nydelig 1
Brunhilde Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Jeg kjøper en sjelden gang en boks med ananasringer i lake. Jeg tror det er godt, men så er jo ikke det når det kommer til stykket. Fersk ananas er uendelig mye bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 Det er ikke på hermetikkboks, men sånn Mac & cheese er min største guilty pleasure Anonymkode: 24d7c...8e9 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 Snurring. Stekt snurring med makaroni inntil. En million kalorier da... Anonymkode: e34e6...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 Sodd på boks. Tilsatt ekstra boller, gulerøtter og annet man har. Feks potet eller makaroni eller pittelitt resteris Anonymkode: eb25e...55d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #13 Skrevet 12. mai 2020 Lys lapskaus på boks synes jeg er utrolig godt Jeg er ellers veldig glad i å lage mat, lager stort sett alle måltider 100 % fra bunnen og er opptatt av å ha et sunt og næringsrikt kosthold. Men lys bokse-lapskaus synes jeg er utrolig godt... Anonymkode: ba29d...b48
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #14 Skrevet 12. mai 2020 Jeg vet ikke helt hva trådstarter klassifiserer som junkfood på boks. Svært lite hermetikk jeg ville satt i den kategorien i alle fall... Av boksemat så digger jeg fiskeboller, tilberedt i en sterk karrysaus med strimler av vårløk. (det er ikke ren fisk, men junk...?) Anonymkode: 7a43c...549 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #15 Skrevet 12. mai 2020 Tunfisk i vann Babymais Champiniong, både hele, og skivet, med litt salt Anonymkode: 0076f...b85
Hanako Skrevet 12. mai 2020 #17 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, FluffyChix skrev: Mais på boks. Hvis du kjøper en sånn boks med sånn dipp-greier som de har til disse grillspydene f.eks på kiwi, den med sprøløk og gresskarkjerner eller sprøløk og chili, og strør litt over så er det helt nydelig Jeg elsker også mais på boks, pleier noen ganger å røre det ut i en dressing jeg liker og spise med skje.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mai 2020 #18 Skrevet 12. mai 2020 (endret) Snurring (men den er jo ikke i hermetikk lengre) Og tomatbønner. Men det er ingen guilty pleasure Det er vel heller ikke akkurat junkfood. Endret 12. mai 2020 av AthenaRavenLuna
SPOCA Skrevet 12. mai 2020 #19 Skrevet 12. mai 2020 Mhm, ja. Maxboller er en guily pleasure, samme med Joikakaker og Spaghetti a la capri.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #20 Skrevet 17. mai 2020 Kjøper superbillige bønner i tomatsaus. Jazzer dem opp med ekstra krydder (chili, hvitløk, persille, oregano), og vips er det en helt ok lunsj som koster omtrent ingenting. Anonymkode: 7354a...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå