Den Sagnomsuste Skrevet 16. mai 2020 #21 Skrevet 16. mai 2020 Jeg er litt sint på myndighetene i Kina, men ikke mot asiater eller kineserne generelt. Tenker heller at kineserne lider under stygge kommuniststyre. Noen vil alltid hate, men de finnes uansett. Ta det med ro, og tenk at dersom noen misliker deg pga etnisitet så et det deres problem, ikke ditt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #22 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Den Sagnsomsuste skrev: Jeg er litt sint på myndighetene i Kina, men ikke mot asiater eller kineserne generelt. Tenker heller at kineserne lider under stygge kommuniststyre. Noen vil alltid hate, men de finnes uansett. Ta det med ro, og tenk at dersom noen misliker deg pga etnisitet så et det deres problem, ikke ditt. Vil tro de har valgt det styret i Kina selv? Se på Hong Kong, et fritt demokrati, men det får de snart ikke være lenger. Men virker som folk glemmer at Asia er et stort kontinent, det består ikke bare av kinesere. Anonymkode: 6df02...5e2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #23 Skrevet 16. mai 2020 Asiatere er jo genrelt flinke til å føye seg etter myndighetenes påbud og å bære ansiktsmaske, så jeg er ikke spesielt bekymret for en asiater. Svensker derimot er en annen historie. Det kom en gjeng svensker bort til barnet mitt på lekeplassen og jeg må innrømme at vi gikk videre til et annet sted ikke lenge etter. Anonymkode: 28226...ce6
Anbefalte innlegg