Ayesh Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Hei Jeg kjøpte baby call i slutten av 2018 fra babybanden som lå på skøyen. Jeg har fått en del problemer med baby callen. Den blir ikke ladet ordentlig...den går tom for batteri veldig fort...den lager unødvendige lyder. Så ja den må jeg få vist til butikken jeg kjøpte fra. Jeg har kvittering også. Men problemet er at butikken er nedlagt. 😥 det finnes bare nettbutikk nå. Hvem skal jeg kontakte?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Ayesh skrev: Hei Jeg kjøpte baby call i slutten av 2018 fra babybanden som lå på skøyen. Jeg har fått en del problemer med baby callen. Den blir ikke ladet ordentlig...den går tom for batteri veldig fort...den lager unødvendige lyder. Så ja den må jeg få vist til butikken jeg kjøpte fra. Jeg har kvittering også. Men problemet er at butikken er nedlagt. 😥 det finnes bare nettbutikk nå. Hvem skal jeg kontakte? Kontakte nettbutikken? Men det er jo nye eiere og sikkert nytt foretak, så om de kan hjelpe er jo ikke sikkert. Alternativt får du ta direkte kontakt med produsent eller importør. Anonymkode: ca3ee...d5f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Kontakt nettbutikkens kundeservice 🙂 Anonymkode: dbe65...0a7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Kan jeg spørre om det er den med kamera? Vi hadde akkurat samme problem. Hadde kjøpt på elkjøp og fikk ny, så kan dessverre ikke hjelpe deg. Ville prøvd å kontakte nettbutikken 🙂 Anonymkode: 1d3e2...913
Ayesh Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre om det er den med kamera? Vi hadde akkurat samme problem. Hadde kjøpt på elkjøp og fikk ny, så kan dessverre ikke hjelpe deg. Ville prøvd å kontakte nettbutikken 🙂 Anonymkode: 1d3e2...913 Ja den er med kamera. Liker den veldig godt bortsett fra de feilene den har fått nå. Er glad for at dere fikk helt ny ts
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 Spør nettbutikken. Hvis de ikke vil hjelpe deg tar du kontakt med Neonate direkte. Anonymkode: 7690a...f2d
Ayesh Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2020 Takk for hjelpen alle sammen. Skal ringe butikken i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå