Gjest huttemegtu Skrevet 13. september 2002 #1 Del Skrevet 13. september 2002 Ja, han slår, men han er ikke voldelig altså...... Det har seg sånn at etter to års forhold fant han plutselig ut at han tente på sm. Ikke sånn voldsom så han slår til blods, men likevel. Når vi skal ha sex, eller han skal gi uttrykk for at han vil det, så skal han liksom varme meg opp med å slå meg på rumpa . Jeg har prøvd å være åpen for det, men jeg klarer bare ikke å se poenget med det, og jeg syns hele fettish greia er tåpelig. Føler meg latterlig der jeg later som om jeg er slaven hans...... Han mener at såpass kan jeg vel stille opp på. Etter min mening er noe slikt noe som begge bør like og være 100% innstilt på, ikke at en nyter det, og den andre bare er med for å tilfredsstille den andre. Eller hva mener flesteparten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 13. september 2002 #2 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg synes det har mye å si HVEM jeg har sex med, av en eller annen grunn. Noen er det liksom ikke naturlig å gi en klaps - andre er det mer naturlig med. Å varme opp med juling har jeg aldri prøvd Tviler på om det hadde vært noe spess festlig. Men nå er ikke jeg spesielt opptatt av sm, da dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huttemegtu Skrevet 13. september 2002 #3 Del Skrevet 13. september 2002 Mulig det er naturlig å dressere meg litt først Men jeg syns ikke noe særlig om det da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. september 2002 #4 Del Skrevet 13. september 2002 Dette er en ting begge parter må være innstilt på, ellers mener jeg det grenser til overgrep. Du skal i alle fall ikke la deg presse til noe du ikke vil. Kan han ikke akseptere det er han ikke noe å samle på. Mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 13. september 2002 #5 Del Skrevet 13. september 2002 Du kunne jo la'n få klapse seg litt sånn under veis? Når'n har prestert litt først, vettu? Det gjelder å posjonere ut godene - det er ikke lørdag hele tiden! dorian-san Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. dysleks Skrevet 13. september 2002 #6 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg mener jo selvfølgelig klapse DEG litt, ikke seg..... Gir jo innlegget en ny mening DS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 13. september 2002 #7 Del Skrevet 13. september 2002 Dersom dette ikke tenner deg i det hele tatt, synes jeg du skal si i fra at det ikke er noe for deg, og at han bør godta det. Dersom han blir vanskelig, kan du jo bare snu hele situasjonen. Kjøp et skikkelig sexy domina-kostyme og si at nå ska'n få.... Siden det er han som liker å slå og se på deg som slaven sin, er han nok dominant, og vil nok bli spak når du snur hele situasjonen... Men ærlig talt, han må respektere dine ønsker. Et nei er et nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 13. september 2002 #8 Del Skrevet 13. september 2002 Uansett hva det gjelder innenfor sex synes jeg at det som gjøres/ikke gjøres bør være det som er godtatt av begge parter. Ikke slik at den ene er med på det bare for at partner skal bli fornøyd... Ha respekt for den andres grenser synes jeg er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2002 #9 Del Skrevet 13. september 2002 Hmmmmmm.... slettes ingen dårlig ide Kevin. Ordentlig kostyme, fikse en pisk......... spørs om det hadde virket da....... Kan jo risikere å få dobbelt opp med "straff" etterpå Men fra spøk til revolver; han kan gjerne daske som du sier dr.ian, underveis, det har han alltid gjort, og da syns jeg at jeg har strekt meg passelig. Da har jeg det godt selv også, og han har da aldri klaget. Men sånne innmarie greier rett før tar mye følelsen ut av selve sexen for meg, skjønt han blir desto mer kåt av det. Han blir ivrig som aldri før, mens jeg som ikke takler sånn smerte veldig bra forresten, bare venter på at han skal bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. september 2002 #10 Del Skrevet 13. september 2002 Hvis sambo dasker meg på rumpen under akten skal jeg love deg at jeg har lyst til å brekke hans stolthet... Men det gjør jeg ikke altså Det føles veldig nedverdigende å få klaps på baken samtidig som han tar meg bakfra, ærlig talt er det ikke hardt i det hele tatt men jeg liker bedre strykende kjærtegn eller at han tar litt hardt tak i meg jeg da :oops: Men hender som letter og lander på huden- nei takk :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess.......... Skrevet 13. september 2002 #11 Del Skrevet 13. september 2002 Som jeg skulle sagt det sjøl, Vinga ! Og jeg var borti en sånn en en gang. Som dro meg i håret og ropte "din lille tøs" Visste ikke om jeg skulle le eller rappe til han jeg. Det blei med det ene nummeret for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. september 2002 #12 Del Skrevet 13. september 2002 Hvis noe byr deg i mot så ikke gjør det. Ikke noe er værre enn å ha sex i en situasjon som gir deg totalt turn-off. Sex skal være deilig for begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. september 2002 #13 Del Skrevet 13. september 2002 Kom til å tenke på den gammel flamme som ga meg en klaps. Han følte seg tydeligvis veeeldig sexy og maskulin. Men hvem tror dere det var som knakk sammen i latter? Jeg lo så jeg rista i en evighet. Syntes at det hele var helt latterlig. Man kan jo si at det ikke skjedde noe særlig den natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huttuttemegtu Skrevet 13. september 2002 #14 Del Skrevet 13. september 2002 Ja, det ER latterlig!!! Hvis dere ser for dere scenen med at en godt voksen kvinne ligger over fanget til mannen og blir dengt løs på nærmest. Hadde det ikke vært vondt, så hadde jeg ledd meg ihjel. Syns ikke det er så lett å stille et ultimatum til han heller at han får finne seg en annen hvis han absolutt skal holde på med dette, siden dette var noe som han fant at han tente på etter at vi allerede hadde bodd sammen i to år. Bortsett fra dette sm-styret, så er han helt toppers av en kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 13. september 2002 #15 Del Skrevet 13. september 2002 jeg syntes det er veldig spennende med litt klaps på rumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 13. september 2002 #16 Del Skrevet 13. september 2002 Lurer litt på den der altså. Hvis det var noe typen tente skikkelig på og ikke direkte var frastøtende/ekkelt for meg, så tror eg at eg kunne "ofret" meg av og til bare for å gi han det han likte mest av alt. Litt som å vaske de sure sokkene hans av pur kjerlighet... Men så kan man jo be han om å gjøre ting han ellers ikke gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. september 2002 #17 Del Skrevet 14. september 2002 SM er en legning, og er totalt avhengig av at begge er med på det, i respekt og med avtalt kodeord for når man skal gi seg. Han høres ut som en novise som ikke har skjønt det, og en "ekte" sadist tenner ikke på overgrep, men på en masochist som har like mye utbytte av dette som h*n selv. Hvis dette er det han tenner på og denne måten han ønsker å ha sex på, be han ta kontakt med SMIL, jeg tror de også har erfaring med par hvor kun den ene tenner på SM-sex. Hvis det virkelig er det han gjør, kan det kanskje bli problematisk... hvis det kun er for å utforske... ja, men det skal likevel ikke "gå utover" deg. Jeg vet ikke mye om dette, kun annenhånds, men at dette skal være til glede for begge parter - som all annen sex i og for seg - ja, det er jeg helt sikker på! Det finnes sikkert noen SM'ere her som kan si mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå