Gå til innhold

Jeg ble anklaget for å ha tatt solarium her om dagen. Hadde ikke gjort det. Har du blitt anklaget for noe du ikke har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

F eks

Botox

Farge håret

Jukse deg brun

Jeg blir lett brun. Oppsøker ikke solen og bruker solkrem. Noen skjønner tydeligvis ikke at vi er forskjellige.

Anonymkode: 3bb9a...126

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anklaget var da et voldsomt sterkt begrep om noe så trivielt.

Anonymkode: e531d...ff1

• Liker 22
Skrevet

Tom Hagen har din fulle støtte! Ikke gøy å bli anklaget for alvorlige ting.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier i alle fall å få spørsmål om jeg striper håret på sommeren. Det gjør jeg ikke. Jeg har aldri farget håret. 

Anonymkode: 5d979...12e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt å bruke ordet anklage om det. Men ja, er nylig blitt «anklaget» for noe som ikke stemte. Informerte på jobb om at jeg var blitt sykemeldt, og fikk da spørsmålet: «Tuller du? Du ser jo ikke syk ut!»

Anonymkode: df3b3...176

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Blir ofte "anklaget" for å bleke håret. Er superblond naturlig. Til og med frisører har trodd håret mitt er fake.

Folk har nesten blitt sinte på når jeg har nektet for dette. Alt av hår på kroppen min er blondt eller nesten gjennomsiktig, det burde ikke være så vanskelig å forstå at jeg prater sant :)

Anonymkode: 071a5...40a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å anklage og å spørre er spørsmål er da ikke det samme

Anonymkode: fbef0...d22

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Noe er feil med samfunnet om dette skal bli oppfattet som en anklage.

Anonymkode: e744a...d7f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noe er feil med samfunnet om dette skal bli oppfattet som en anklage.

Anonymkode: e744a...d7f

Mja, samfunnet, eller enkeltpersonen som fremstiller det slik. For dette er virkelig ikke normalen blant oss som ikke er fullt så opptatt av utseende.

Anonymkode: db1f0...912

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit beklager bruken av ordet anklage. Jeg burde skrevet « anklage». Ble ikke irritert på personen som spurte.

Anonymkode: 3bb9a...126

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Å anklage og å spørre er spørsmål er da ikke det samme

Anonymkode: fbef0...d22

Man "spør" ikke et spørsmål, man stiller et spørsmål.

Anonymkode: 2b7b1...d26

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Aldri blitt anklaget for noe. 

Men har de siste ukene tre ganger fått hørt "oi, du er faktisk blond du". (de fleste andre jeg kjenner på 40+ har diverse varianter av grått eller ettervekst da dette hadde pågått en stund) 

Anonymkode: 5c3cf...e3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt anklaget for å skrevet noe på kg om et familiemedlem og hennes utkårede. Det er ikke tilfelle i det hele tatt. Det endte med at h*n ikke vil ha noe med meg å gjøre igjen, og h*n har bl.a blokket meg på sosiale medier. H*n kuttet all kontakt mao. Jeg håper h*n har et fint liv, og jeg ønsker vedkommende alt vel. 

Anonymkode: 5feee...8c8

AnonymBruker
Skrevet

Mange tror ikke på at krøllene mine er ekte, jeg pleide å rette håret mitt daglig i flere år, men sluttet med det for et par år siden. Det tok ca 1 helt år før krøllene mine naturlig begynte å hente seg inn igjen da håret mitt var ekstremt skadet etter all rettingen. Nå har jeg fått alle korketrekker-krøllene mine tilbake og folk jeg har kjent i mange år nekter å tro på meg at håret mitt faktisk er naturlig krøllete og mener jeg krøller det i skjul... Selv om de har møtt moren min som nærmest har afro-hår lol.

Anonymkode: 2b7b1...d26

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...