AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Del Skrevet 12. mai 2020 Kan man bli godt trent uten treningssenter? I så fall, hvilket utstyr burde man ha? Anonymkode: 7347a...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Del Skrevet 12. mai 2020 Min mann er godt trent uten å ha vært på treningssenter. Utstyr han har er traktor, motorsag, spader og andre hageredskaper, jekketralle, vedmaskin, vanlig verktøy, terrengsykkel og løpesko. (Jeg tror det var det meste). Jeg er bare normalt trent, men bruker en del av det samme utstyre, bare at jeg har egen motorsag, sykkel og løpesko. Anonymkode: de487...ede 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Del Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man bli godt trent uten treningssenter? I så fall, hvilket utstyr burde man ha? Anonymkode: 7347a...c9a Selvfølgelig. Man kan bli godt trent på en glattcelle! Det er ofte veldig effektivt å bruke egen vekt som i treningen. Situps, pushups, pullups, etc. etc. Her er noen andre https://www.maximsport.no/10-effektive-kroppsvektovelser/ Anonymkode: b0ef8...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Del Skrevet 12. mai 2020 Joggesko er praktisk. Ellers trenger man ikke så mye. Anonymkode: d61c5...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Del Skrevet 12. mai 2020 Nei, man er helt avhengig av treningssenteret for å kunne bli godt trent. Tredemøllen, ergometersykkelen og romaskinen går det ikke an å erstatte utenfor senteret, og er helt essensielt for å kunne bli godt trent. Anonymkode: 1ba06...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. mai 2020 #6 Del Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, man er helt avhengig av treningssenteret for å kunne bli godt trent. Tredemøllen, ergometersykkelen og romaskinen går det ikke an å erstatte utenfor senteret, og er helt essensielt for å kunne bli godt trent. Anonymkode: 1ba06...634 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå