Gå til innhold

GLEMTE INNHOLDSFORTEGNELSE PÅ HJEMMEEKSAMEN! Er det strykmulighet???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte å legge til innholdsfortegnelse på eksamensoppgaven min... går på universitetet. kan jeg strykes for det? Har det hendt med andre

Anonymkode: 8a510...ac1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

var det et krav at det skulle være med innholdsfortegnelse?

Anonymkode: 71ace...2d1

AnonymBruker
Skrevet

var det en hjemmeeksamen av typen som går over flere dager?

AnonymBruker
Skrevet

Det står på huskeliste. Så ja(?) jeg vil tro det.. Plutselig ble det dårlig tid, jeg måtte levere før jeg fikk kjekket opp i huskelisten... 

Skrevet

Vil nok ikke tro det er strykmulighet alene, men det kan gi et dårligere helhetsinntrykk på oppgaven. Men det kommer helt an på hvor akademisk oppgavene skal være for akkurat din studieretning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

var det en hjemmeeksamen av typen som går over flere dager?

Ja det er det som føles så håpløst.. jeg har hatt et par dager så det burde så absolutt gått an å fått med. Har bare travle dager med barn å «skylde på» 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er strykgrunn, men kan nok påvirke karakteren.

Anonymkode: 30d15...38a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, men ville ikke trodd at det var stryk av den grunn.

At du ikke har besvart hele oppgaven da, ja, men om du har svart på resten og det er bra, så ser jeg for meg trekk i karakter, men ikke stryk.

Gjort er gjort, du får ikke gjort noe mer med det nå.

Anonymkode: de7fe...60c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si, men ville ikke trodd at det var stryk av den grunn.

At du ikke har besvart hele oppgaven da, ja, men om du har svart på resten og det er bra, så ser jeg for meg trekk i karakter, men ikke stryk.

Gjort er gjort, du får ikke gjort noe mer med det nå.

Anonymkode: de7fe...60c

Helt sant, det er bare så idiotisk... har svart på alt, dette skulle bare være for Å skrive sidetall på innledning, hoveddel og avslutning, sånn egentlig.. derfor det blir så dumt at jeg bare skulle glemme det heelt. Takk for svar, nå krysser jwg alt jeg har for en E 🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er strykgrunn, men kan nok påvirke karakteren.

Anonymkode: 30d15...38a

Håper det stemmer! 

Skrevet

Tviler på at du stryker. Selv glemt jeg innholdsfortegnelse og bunntekst på min eksamensoppgave for 2 år siden, fikk fortsatt toppkarakter. Ta det med ro, ordner seg nok! :) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det stemmer! 

Det beste er vel om det ikke påvirker karakteren?

Anonymkode: 09467...336

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så langt tørr jeg ikke håpe en gang.. 😅

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

At det påvirker karakteren er nesten garantert.

Men at det er også nesten garantert ikke årsak til å stryke, ikke ene og alene.

Det eneste jeg har sett stryk for som kan ligne, er mangel på referanser/kilder.

Anonymkode: fe4a2...0f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke med innholdsfortegnelse, men jeg ble satt ned i karakter for å ha glemt 1,5 linjeavstand. Strøk ikke da men, bittert lell....

Anonymkode: b0d44...394

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rakk ikke å bli ferdig en gang, så jeg leverte inn kladden, bare for å ha levert noe. Det var mye usammenhengende, mye fargekoder på avsnitt, og "bør denne flyttes?" og lignende kommentarer til meg selv. Men jeg hadde referert riktig på alt som skulle refereres. 

Fikk E og de studiepoengene jeg trengte. Men tok opp igjen eksamenen neste semester til en langt bedre karakter.

Anonymkode: 9578b...edd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rakk ikke å bli ferdig en gang, så jeg leverte inn kladden, bare for å ha levert noe. Det var mye usammenhengende, mye fargekoder på avsnitt, og "bør denne flyttes?" og lignende kommentarer til meg selv. Men jeg hadde referert riktig på alt som skulle refereres. 

Fikk E og de studiepoengene jeg trengte. zMen tok opp igjen eksamenen neste semester til en langt bedre karakter.

Anonymkode: 9578b...edd

Åh, da håper jeg at min sensor eg og gjør som din! 🙂

Skrevet

Nei, du stryker ikke. Om du ligger å vipper mellom to karakterer kan det være avgjørende om det var et absolutt formelt krav. 

Du kan tilogmed få en A. 

Så kommer det bittelitt an på sensor - noen vil automatisk trekke en karakter på det, andre vil være mer tilgiven (spesielt om alt annet er bra). 

Pust med magen - dette går fint!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har trodd eksamen har gått i dass, så har jeg kommet ut av det med både Aer og Ber. Jeg tror det viktigste er å ha god struktur og at teksten er sammenhengende. Dette går nok bra TS! Sensorene har veldig lite tid på å gå gjennom hver oppgave, så de henger seg ikke opp i småting.

Anonymkode: bf13b...c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...