Gå til innhold

Noen som har erfaring med Floryday?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den poppet opp i nettleseren min da jeg var på noen andre sider. Så ut som de hadde gode tilbud på søte sommersko, men jeg har aldri sett siden før. Noen som har handlet med dem? Er de seriøse?

Anonymkode: 9d804...b74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stilt det samme spørsmålet her tidligere uten å få noe svar, de har så mye klær som ser veldig fine ut :)  Jeg googlet dem og fant en side med svært mange dårlige anmeldelser, så jeg droppet å bestille noe (sikkert lurt, det er ofte en viss sammenheng mellom kvalitet og pris ;))  Hvis det du tenker å kjøpe er veldig billig, så kan du jo ta sjansen...

Anonymkode: 44544...e16

AnonymBruker
Skrevet

Ja mye pent men får Wish vibber altså.... Hadde håpet noen som har erfaring ville si at jeg tar feil 

Anonymkode: d17a0...064

Skrevet

De er ekstremt useriøse. Jeg kjenner igjen bilder av håndstrikkede gensere stjålet fra Ravelry. Tviler på at det er en håndstrikket ullgenser man får fra dem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

IKKE kjøp noe derfra!! Kjøpte flere kjoler og betalte med kort. Da de aldri kom, tok jeg kontakt på Mail og chat på hjemmesiden deres. De svarte veldig høflig, men det tok meg ikke lang tid å forstå at det var en robot som svarte. De gir samme svar hver gang, noe som tyder på at det er datamaskin, ikke mennesker.

kjolene kom aldri, og jeg ga desverre opp. Men det er svindel fra et land på et annet kontinent. Google det, så får du se andres dårlige erfaringer. Fulgte godt med en stund, og så at mange andre skrev lignende historier på hjemmesiden. Men de fjernet dem fort, og derfor ser det ut til at de er kjempebra.

ikke gjør det, det er svindel! 

Anonymkode: b88de...0ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ååååå 😮 da skal jeg droppe å kjøpe noe der. 

Anonymkode: d17a0...064

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Det var bra å få vite. Sikkert flere som er glade for det :) 

Anonymkode: 9d804...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...