Gå til innhold

Fikk kjeft fordi jeg snuftset på bussen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i helsevesenet; har pollenallergi med tett rennande nese og til tider pusteproblem (kjenner godt forskjell på allergi og forkjølelsesymptom), i går skulle jeg ringe enn pasient, han lurte på om det var trygt å komme innom vår institusjon nå i desse tider «berre vent litt, (atsjooo, ja altså vi har jo ingen garanti - men tror ikke du skal bekymre deg» - hørte tvilen knake gjennom røret, så måtte jo bare forklare at det var allergi 😅🤷🏻‍♀️ Vurderer til tider å skrive med sprittusj i panna «hei jeg heter klara - og jeg har allergi» 🙈

Anonymkode: 65a44...6a9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smittevern MÅ tas på alvor om det skal virke. Også i Norge burde tiltakene vært langt strengere, og letting på smittevernet burde ikke forsøkes det første året i hvert fall.

Anonymkode: ee8de...4a5

Nei, vet du hva, folk skal virkelig ikke måtte isoleres pga graviditet og allergi.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Sinsiew said:

Altså, hæh?!? Er det mulig. Dette er vel tull?😂

Det er bare en som er furten for å bli pålagt smittevernregler og prøver å være sarkastisk.

Anonymkode: 1d488...2e8

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare en som er furten for å bli pålagt smittevernregler og prøver å være sarkastisk.

Anonymkode: 1d488...2e8

Jeg håper det er rett 😝

AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2020 den 17.24, AnonymBruker skrev:

I så fall kan du ikke vite at du er frisk. Derfor bør du holde deg permanent innendørs til alle symptomer har gått helt over.

Jeg var potte tett i 9 mnd . Borte så fort ungen var ut. Meget vanlig. 

Anonymkode: dfe76...57f

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var potte tett i 9 mnd . Borte så fort ungen var ut. Meget vanlig. 

Anonymkode: dfe76...57f

Samme her 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert at de andre i familien er smittet selv de er utsatt. Du bør derfor isoleres alene, på et begrenset område i hjemmet, til det er avklart at du ikke er syk og alle symptomer har gitt seg. Klarer du ikke leve uten kontakt med mann og barn, bør du låses inne på et rom for å unngå slik kontakt. Mat må bare severes av personell som har beskyttelsesdrakt.

Seriøst 😂 Nå er ikke snufsete og tett nese (alene) et tegn på korona uansett, så det går nok bra 😊 Men holder meg unna folk om jeg skulle bli forkjølet (noe jeg altså ikke er nå, kun gravid + litt pollenallergi oppå der) 😉 

Anonymkode: 141db...658

• Liker 2
  • Opprett ny...