AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 I starten av forholdet prøvde han på det. Det var bare andre gang jeg møtte denne vennen og han tok bare rett frem og prøvde å ta på puppene mine. Jeg kastet meg bakover og holdt armene i kryss over brystkassen. Jeg var edru og de hadde tatt et par øl. Jeg ville ikke lage noe drama mellom gutta i fylla, så jeg ventet til dagen etter med å fortelle samboer om det. Han tok seg en prat med kompisen sin og jeg ble forsikret om at han angret seg og ikke mente noe med det. Denne kompisen har både barn og frue, som jeg også nettopp hadde møtt. Hele veien etterpå så har ikke kompisen noe ønske om å henge med oss sammen. Om kompisen sier at han skal ta seg en tur, så blir det som regel avlyst. Kommer han en tur så står de ute å prater, lenge, han kommer aldri inn. Jeg har ikke uttrykt noe mer enn at jeg har lagt det bak meg. Jeg ønsker å bli bedre kjent med denne vennen og frua hans, men det virker som om det er veldig vanskelig. Hva kan man gjøre? Anonymkode: 319f9...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: I starten av forholdet prøvde han på det. Det var bare andre gang jeg møtte denne vennen og han tok bare rett frem og prøvde å ta på puppene mine. Jeg kastet meg bakover og holdt armene i kryss over brystkassen. Jeg var edru og de hadde tatt et par øl. Jeg ville ikke lage noe drama mellom gutta i fylla, så jeg ventet til dagen etter med å fortelle samboer om det. Han tok seg en prat med kompisen sin og jeg ble forsikret om at han angret seg og ikke mente noe med det. Denne kompisen har både barn og frue, som jeg også nettopp hadde møtt. Hele veien etterpå så har ikke kompisen noe ønske om å henge med oss sammen. Om kompisen sier at han skal ta seg en tur, så blir det som regel avlyst. Kommer han en tur så står de ute å prater, lenge, han kommer aldri inn. Jeg har ikke uttrykt noe mer enn at jeg har lagt det bak meg. Jeg ønsker å bli bedre kjent med denne vennen og frua hans, men det virker som om det er veldig vanskelig. Hva kan man gjøre? Anonymkode: 319f9...f7a La han ta på puppene dine 🤷🏽♀️ Anonymkode: b6036...bad 20
Gibralfaro Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 44 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kan man gjøre? Anonymkode: 319f9...f7a Har dere forsøkt å invitere de på en middag, vinaften, kortspilling, eller noe annet som passer deres interesser? Om de får en direkte invitasjon, så kanskje det kan hjelpe på å dempe eventuell kleinhet? 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, Gibralfaro skrev: Har dere forsøkt å invitere de på en middag, vinaften, kortspilling, eller noe annet som passer deres interesser? Om de får en direkte invitasjon, så kanskje det kan hjelpe på å dempe eventuell kleinhet? Ja, vi har prøvd alt sånt. I verste fall hører vi bare ikke noe fra de, gir ikke beskjed om at det ikke ble noe en gang. Det er et stykke å kjøre mellom oss, så når klokken ble 20 uten å få beskjed så antar vi at de ikke kom. Det gjorde de altså ikke Anonymkode: 319f9...f7a 1
Gjest førstedamen Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi har prøvd alt sånt. I verste fall hører vi bare ikke noe fra de, gir ikke beskjed om at det ikke ble noe en gang. Det er et stykke å kjøre mellom oss, så når klokken ble 20 uten å få beskjed så antar vi at de ikke kom. Det gjorde de altså ikke Anonymkode: 319f9...f7a Om man inviterer til f eks middag og avtaler tidspunkt. Og gjestene ikke dukker opp engang. Så frekt, hvorfor vil du ha disse folka som venner?
SoWhat? Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 Jeg skjønner heller ikke ønsket om å ville være venner med dem. Når de ikke engang svarer på invitasjon. Det er jo tydelig at de ikke vil, så bare glem dem som venner tenker jeg. 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 det er jo bare bryster. menn har dem også. storm i vannglass Anonymkode: c5fbe...c16 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Med mindre han er en genuin gris så er han drittflau og har ikke lyst til å møte deg igjen. Anonymkode: 321e3...082 2
Hr. Aktiv Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 Neste gang slikt skjer så lar du dem ta på. Så tar du et skikkelig balletak og klemmer til og hvisker dem i øret at dette var siste gang de tar uoppfordret på puppene dine. Så slipper du og rusler blid og fornøyd videre. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 Tipper han er redd for at fruen skal få vite om det. Ved å pleie bekjentskapet med dere så er sjansen større for at det blir nevnt i en sammenheng, og det vil han unngå.. Anonymkode: 6e833...02b 14
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 3 timer siden, førstedamen skrev: Om man inviterer til f eks middag og avtaler tidspunkt. Og gjestene ikke dukker opp engang. Så frekt, hvorfor vil du ha disse folka som venner? Ikke tidspunkt, men de skal komme en tur i kveld, så dukker de ikke opp. Anonymkode: 319f9...f7a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #12 Skrevet 12. mai 2020 3 timer siden, SoWhat? skrev: Jeg skjønner heller ikke ønsket om å ville være venner med dem. Når de ikke engang svarer på invitasjon. Det er jo tydelig at de ikke vil, så bare glem dem som venner tenker jeg. Gubbene avtaler litt løst i blant, men det virker ofte som om det er vanskelig å gjennomføre. Anonymkode: 319f9...f7a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #13 Skrevet 12. mai 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Neste gang slikt skjer så lar du dem ta på. Så tar du et skikkelig balletak og klemmer til og hvisker dem i øret at dette var siste gang de tar uoppfordret på puppene dine. Så slipper du og rusler blid og fornøyd videre. Hadde det vært en mer ukjent person så hadde jeg gjort noe slikt. Jeg sa til samboer at forrige som tok på meg uten lov fikk knyttneve i ansiktet. Siden dette er en venn av samboer ville jeg helst ikke gjøre samme løsningen. Anonymkode: 319f9...f7a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #14 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper han er redd for at fruen skal få vite om det. Ved å pleie bekjentskapet med dere så er sjansen større for at det blir nevnt i en sammenheng, og det vil han unngå.. Anonymkode: 6e833...02b For meg så er det ikke min sak å fortelle frua hans om det. Det får han stå for selv, men kan jo forstå om han er nervøs. Hun er ei kjempe koselig jente som jeg ville likt å bli bedre kjent med. Anonymkode: 319f9...f7a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #15 Skrevet 12. mai 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: La han ta på puppene dine 🤷🏽♀️ Anonymkode: b6036...bad 3 hours ago, AnonymBruker said: det er jo bare bryster. menn har dem også. storm i vannglass Anonymkode: c5fbe...c16 Er det noe dere to har for vane å gjøre? Anonymkode: 36780...008 7
Hr. Aktiv Skrevet 12. mai 2020 #16 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært en mer ukjent person så hadde jeg gjort noe slikt. Jeg sa til samboer at forrige som tok på meg uten lov fikk knyttneve i ansiktet. Siden dette er en venn av samboer ville jeg helst ikke gjøre samme løsningen. Anonymkode: 319f9...f7a Balletak er bedre. Det setter ikke synlige spor slik at du kan bli straffeforfulgt etterpå eller at folk skal synes synd på ham i en offerrolle.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #17 Skrevet 13. mai 2020 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Balletak er bedre. Det setter ikke synlige spor slik at du kan bli straffeforfulgt etterpå eller at folk skal synes synd på ham i en offerrolle. Fungerte fint sist 😊 Anonymkode: 319f9...f7a 1
Gjest Lasox Skrevet 13. mai 2020 #18 Skrevet 13. mai 2020 Jeg ville ha kuttet ut denne "vennen" som bare er ute etter en ting.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #19 Skrevet 13. mai 2020 1 time siden, Lasox skrev: Jeg ville ha kuttet ut denne "vennen" som bare er ute etter en ting. Jeg kan ikke be samboer om å kutte ut kompisen sin. Jeg kan droppe å være med på fester da, det vil jo hjelpe. Anonymkode: 319f9...f7a
cmd Skrevet 13. mai 2020 #20 Skrevet 13. mai 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan man gjøre? Han føler seg skyldig og klarer ikke å møte deg ansikt til ansikt. Kanskje han er sint på deg at du sa ifra til samboeren din. Kanskje han forventet at du skulle ta opp direkte med ham og om dette skulle fortsette så skulle du si ifra til samboeren. Men nå har du sagt ifra til samboeren og han er blitt stemplet som dårlig person (han har både frue og barn). Han er også redd for at dere kommer til å fortelle til fruen ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå