AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Lurer på det samme 😅 Her står vi opp rundt åtte- har da først ammet i sengen. Går på badet og steller baby, lager meg frokost og spiser (hvis baby samarbeider 😂), og så prater jeg eller synger til baby. Bruker babygym. Melk. Baby er våken 1,5 til 2 timer før den vil sove igjen. Sover i vognen, ca 2 timer. Da steller jeg meg, rydder litt og ser litt TV. Og sånn går det frem til vi henter storesøskenet i bhg, tar trilleturen da. På dagen har baby lurene sine i vogn, men i åtte- ni- tiden legger jeg baby på rommet. Ammer i søvn. Baby pleier så å våkne i 23- tiden for melk, og sover så til ca 05 for påfyll. Alle dager er litt forskjellige så klart, men dette er en typisk dag hos oss ☺️ Anonymkode: b780c...782
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Baby sover hele natta med unntak av 1-2 amminger. Står opp mellom 09 og 10.30 (haha). Etter morgenstell spiser jeg frokost mens baby ligger på gym. Ammer ca hver 2.-3. time. Har 3 lurer ila dagen, den lengste i 12-tiden, triller ofte tur da. Ellers varierer dagene, er på besøk/mottar besøk, handler/gjør ærend, husarbeid, leking på gulvet osv. Baby er i seng ca kl 20, slapper da av med sambo på stua før vi legger oss 23-00ish. Har bare ett barn, blir det flere må man selvsagt opp tidligere (sikker om noen mnd også.. Nyter det mens jeg kan!). Storkoser meg i permisjon! Anonymkode: 6e3a5...6ca
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Babyene har begynt å sove natten gjennom; ca fra 22:45-07 Da får de ny bleie og mat, før vi ofte sover litt videre 🙊 Ikke helt rutine på mat enda; de får når de blir sultne. Varierer hva vi gjør; noen ganger er vi bare hjemme, mens andre dager tar vi en tur ut De sover noen lurer ila dagen; litt forskjellig fra dag til dag hvor lenge. De er 2,5 måneder gamle. Anonymkode: 53820...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå