Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...på fjesboken og på insta. Ja,ja, skikkelig teit som fortsatt synes det er gøy.

I dag røyk alle som aldri sier noe, bare glor og dømmer alle andres innlegg. Vil ha levende relasjoner der også. Finnes det flere som ikke liker sovende FB og insta-venner?

Anonymkode: d846d...61f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Det er sjelden jeg legger ut noe på face eller insta. Men det skal sies at jeg tror at omtrent 85% av alle venner jeg har der sjelden eller aldri legger ut noe. De fleste bruker fb til nyheter, grupper og arrangementer. Ikke for å dele statuser. Blir flau noen ganger når jeg får opp minner på statuser jeg la ut for flere år siden. Tidligere var jeg mer kritisk til hvem jeg la til som venn på fb, men nå betyr det egentlig ingenting for en deler ikke så mye uansett.

• Liker 4
Gjest Malika
Skrevet

For ti år siden la folk ut statuser. Nå er det kun de på 60+ og mennesker som har et ekstremt behov for å fortelle og dokumentere hvor mye de trener og hvor ufattelig sunt de spiser og hvor flinke de er til å være politisk korrekte og klappe for sykepleiere og hylle Espen Nakstad som legger ut.

Jeg har FB for arrangementer, flere fine grupper jeg er medlem i og som en nyhetsoversikt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Leonetta skrev:

Tja.. Det er sjelden jeg legger ut noe på face eller insta. Men det skal sies at jeg tror at omtrent 85% av alle venner jeg har der sjelden eller aldri legger ut noe. De fleste bruker fb til nyheter, grupper og arrangementer. Ikke for å dele statuser. Blir flau noen ganger når jeg får opp minner på statuser jeg la ut for flere år siden. Tidligere var jeg mer kritisk til hvem jeg la til som venn på fb, men nå betyr det egentlig ingenting for en deler ikke så mye uansett.

Men da er det egentlig bare å slette venner. Ingen vits i å ha dem der. Eller?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men da er det egentlig bare å slette venner. Ingen vits i å ha dem der. Eller?

Ja, kanskje. Men gidder ikke å gå gjennom hele lista for å slette venner. Det betyr jo ingenting om de er der eller ikke. De som vil slette meg kan jo bare gjøre det, og det betyr heller ingenting. Fb er blitt en tidtrøyte en bare scroller gjennom. Har det ikke vært for grupper og arrangementer så har jeg antageligvis slettet hele fb. 

Skrevet

Bravo, ts. Godt å få gjort det. :klappe: 

Gjest Malika
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Bravo, ts. Godt å få gjort det. :klappe: 

Er det virkelig noe problem å ha en haug med "sovende" venner på FB-lista når ingen bruker den til statuser lengre? TS sier de bare glor og dømmer andres innlegg. Jeg skjønner ikke hvordan TS ser denne dømminga når det sitter folk og bare "glor" fremfor hver sin dataenhet.

Eller var det en ironisk/spydig kommentar til TS? Kan tolkes slik siden det er bravo, klapping og jubel over dette miniproblemet.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Malika skrev:

Er det virkelig noe problem å ha en haug med "sovende" venner på FB-lista når ingen bruker den til statuser lengre? TS sier de bare glor og dømmer andres innlegg. Jeg skjønner ikke hvordan TS ser denne dømminga når det sitter folk og bare "glor" fremfor hver sin dataenhet.

Eller var det en ironisk/spydig kommentar til TS? Kan tolkes slik siden det er bravo, klapping og jubel over dette miniproblemet.

Ha ha, alle har vi FB venner som vet alt isom skjer der inne når man møtes og aldri sier noe selv. 

Gjest Malika
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, alle har vi FB venner som vet alt isom skjer der inne når man møtes og aldri sier noe selv. 

Men ingen poster jo personlige/private statuser lengre! Så hvordan vet de da alt som skjer? Og om det er så problematisk med slike FB-venner, så sett de på begrenset da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...