AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Må jeg betale for den nå? Anonymkode: 9f0b2...f2e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Du sier ikke noe om hvilken sammenheng dette er, men dersom det er ifb med angrerett er avsender ansvarlig for pakken. Hvis du sendte uten sporing har du ikke noe bevis for at pakken er sendt i det hele tatt. Anonymkode: aae26...1db
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Jeg fikk feil pakke og mailer lyko, de sender retur slip, og jeg sender pakken tilbake men de etterlyser betaling og sier den ikke har kommet tilbake. Er bare å betale da? Er så surt. Grunnen til at jeg fikk pakken i utgangspunktet var rot hos posten. Anonymkode: 9f0b2...f2e
SmithID Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Hvis du har kvittering på at du leverte den til posten skal det gå helt fint. Evnt må du kontakte posten, og finne fram sporingsnummeret så du kan dokumentere på at den er levert. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk feil pakke og mailer lyko, de sender retur slip, og jeg sender pakken tilbake men de etterlyser betaling og sier den ikke har kommet tilbake. Er bare å betale da? Er så surt. Grunnen til at jeg fikk pakken i utgangspunktet var rot hos posten. Anonymkode: 9f0b2...f2e Er bare å be dem spore pakken. De sendte jo lapp for sporing. Anonymkode: fd70d...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk feil pakke og mailer lyko, de sender retur slip, og jeg sender pakken tilbake men de etterlyser betaling og sier den ikke har kommet tilbake. Er bare å betale da? Er så surt. Grunnen til at jeg fikk pakken i utgangspunktet var rot hos posten. Anonymkode: 9f0b2...f2e Returslip’en deres skal ha sporing (posten scanner vel denne), så da får de ta ansvar og spore pakken. Anonymkode: 0709a...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå