AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #41 Skrevet 29. juni 2020 Er det billigere enn posten?! Anonymkode: c03d6...b78
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #42 Skrevet 29. juni 2020 Helthjem fant ikke postkassen min og ga pakken til Postnord som igjen brukte 7 dager på å levere den til postibutikk Anonymkode: c4a5d...fdd 2
BiancaWhite Skrevet 29. juni 2020 #43 Skrevet 29. juni 2020 På 12.5.2020 den 10.39, AnonymBruker skrev: Vil med dette innlegget advare folk mot å benytte seg av helthjem. Ja, det er billigere enn posten, men hva hjelper det når de i veldig mange tilfeller "roter" vekk pakkene og ber kunden rydde opp med sender selv? Jeg har bestilt flere pakker fra ulike sendere med dem, betalt opp til flere 1000 kroner. Men pakkene forsvinner. De drøyer veldig med å svare på kundeservice, og kommer tilbake med at pakken må anses som tapt. Hva hjelper det når man gjør et kupp og verdien på pakken er høyere enn det man betaler? Hvem tjener på å stjele pakkene da? Jo, de gjør det. Kjenner jeg blir rasende og synes det er utrolig sleipt. Må være flaut å være en del av deres selskap. Til og med tv2 hjelper deg hadde innslag om dem. Der var det bare ansvarsfraskrivelse fra første stund. Herfra blir det BOIKOTT fremover. Anbefaler alle som opplever det samme å anmelde dette selskapet. Anonymkode: 7b478...722 Jeg har god erfaring. Får sms når pakken er hentet og levert. Kommer til å fortsette å bruke dem. 1
ankkk Skrevet 29. juni 2020 #44 Skrevet 29. juni 2020 Min første opplevelse med helthjem har så langt også vist seg å være dårlig. Kjøpte noe fra en selger i Oslo og bor selv i Bergen. Hun sendte den med helthjem den 23.06. Et par dager senere fikk jeg varsel at pakken er i Bergen og leveres snart til meg. Så fikk jeg sms at den ikke var mulig å levere allikevel, men sendes til hentested. Så hørte jeg ikke noe mer. Sjekket sporingen i helgen og den 26.06 viser sporingen at pakken er tilbake i Oslo ????? Foreløpig ingen oppdateringer etter 26.06. Har kontaktet kundeservice og de svarte at det sannsynligvis har skjedd en feilsortering og at de prøver å lokalisere pakken. Bestilte også en pakke fra Oslo til Bergen forrige uke med Posten og forsendelse var her innen én dag. Kommer ikke til å bruke helthjem igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #45 Skrevet 29. juni 2020 44 minutter siden, ankkk skrev: Min første opplevelse med helthjem har så langt også vist seg å være dårlig. Kjøpte noe fra en selger i Oslo og bor selv i Bergen. Hun sendte den med helthjem den 23.06. Et par dager senere fikk jeg varsel at pakken er i Bergen og leveres snart til meg. Så fikk jeg sms at den ikke var mulig å levere allikevel, men sendes til hentested. Så hørte jeg ikke noe mer. Sjekket sporingen i helgen og den 26.06 viser sporingen at pakken er tilbake i Oslo ????? Foreløpig ingen oppdateringer etter 26.06. Har kontaktet kundeservice og de svarte at det sannsynligvis har skjedd en feilsortering og at de prøver å lokalisere pakken. Bestilte også en pakke fra Oslo til Bergen forrige uke med Posten og forsendelse var her innen én dag. Kommer ikke til å bruke helthjem igjen. Den med feilsortering er kun et annet ord på at de har mistet pakken😏 Pakken min var visst feilsortert, men de vet ikke hvor den har havnet. Anonymkode: 9168e...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #46 Skrevet 29. juni 2020 Jeg har kun hatt gode opplevelser med Helt hjem, pakkene har blitt levert på min dørmatte kort tid etter bestilling. Anonymkode: ce386...e18 1
vegasus Skrevet 29. juni 2020 #47 Skrevet 29. juni 2020 Jeg har bare hatt gode opplevelser med både HeltHjem og Posten. 😊
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #48 Skrevet 31. desember 2021 Jeg fikk plutselig en sms fra Helthjem eller fra helthjem med liten bokstav hvor det sto at de ikke kunne finne fram og jeg måtte trykke på linken og oppdatere adressen. Yeah right! Jeg har ikke bestilt noe engang! Svindel. AnonymBruker skrev (På 29.6.2020 den 13.39): Helthjem fant ikke postkassen min og ga pakken til Postnord som igjen brukte 7 dager på å levere den til postibutikk Anonymkode: c4a5d...fdd Er dette vanlig? Skjedde med meg også. Først sms fra Helthjem og så fra PostNord om samme pakke. Anonymkode: eff2e...e75
Lunabelle Skrevet 31. desember 2021 #49 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg fikk plutselig en sms fra Helthjem eller fra helthjem med liten bokstav hvor det sto at de ikke kunne finne fram og jeg måtte trykke på linken og oppdatere adressen. Yeah right! Jeg har ikke bestilt noe engang! Svindel. Anonymkode: eff2e...e75 Men dette kan helt sikkert ikke Helthjem noe for. Den slags forsøk på svindel er veldig utbredt. Både posten, Postnord og mange andre blir brukt til denne type svindel. 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #50 Skrevet 31. desember 2021 Lunabelle skrev (10 timer siden): Men dette kan helt sikkert ikke Helthjem noe for. Den slags forsøk på svindel er veldig utbredt. Både posten, Postnord og mange andre blir brukt til denne type svindel. Og hva gjør man da? Bare ignorerer det? Gjest Boron skrev (På 12.5.2020 den 10.53): Helthjem er villedende. Når jeg bestiller frakt "helt hjem", må jeg hente den hos nærmeste PostNord utleveringssted. Altså, ikke "helt hjem", selv om du betaler for det. Bør de kalle seg for «Nesten helt hjem»? 😁 Anonymkode: eff2e...e75
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #51 Skrevet 31. desember 2021 Jeg har «bare» opplevd en gang at pakke har forsvunnet (en gang for mye), men opplever at smstidspunkt ikke samsvarer med leveringstidspunkt. Kan få melding kl 07 at pakken er levert kl 0240 F.eks. Jeg ønsker å hente med en gang, så jeg ønskers meldingen skal sendes med en gang.. Anonymkode: 33afa...c0c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #52 Skrevet 31. desember 2021 Det største problemet mitt med helt hjem er at pakkene aldri kommer helt hjem 😂 de leveres alltid til utleveringssted. Hva er da bedre med å bruke dem? Ingenting, da posten og postnord har hentested i en butikk som har åpent hver dag, hele uken, mens helt hjem har hentested i en butikk inne på et kjøpesenter, derfor begrensede åpningstider. Posten synes jeg er de aller beste på pakker. Anonymkode: b1c00...92c 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #53 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det største problemet mitt med helt hjem er at pakkene aldri kommer helt hjem 😂 de leveres alltid til utleveringssted. Hva er da bedre med å bruke dem? Ingenting, da posten og postnord har hentested i en butikk som har åpent hver dag, hele uken, mens helt hjem har hentested i en butikk inne på et kjøpesenter, derfor begrensede åpningstider. Posten synes jeg er de aller beste på pakker. Anonymkode: b1c00...92c Men jeg skjønner ikke greia med at HeltHjem plutselig overlater pakkene til PostNord, hvorfor gjør de det? Anonymkode: eff2e...e75
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #54 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg fikk plutselig en sms fra Helthjem eller fra helthjem med liten bokstav hvor det sto at de ikke kunne finne fram og jeg måtte trykke på linken og oppdatere adressen. Yeah right! Jeg har ikke bestilt noe engang! Svindel. Anonymkode: eff2e...e75 Det er ikke Helt Hjem sin feil. Det er masse svindel ute og går. Det får du fra PostNord også. Posten, NAV, DNB og andre banker også. Ser på FB hele tiden at det blir advart mot å trykke på linker. Aldri trykk på linker. Anonymkode: c98e1...79a 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #55 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men jeg skjønner ikke greia med at HeltHjem plutselig overlater pakkene til PostNord, hvorfor gjør de det? Anonymkode: eff2e...e75 Har ikke opplevd at postnord får pakkene. Men helt hjem leverer til eget utleveringssted de alltid leverer til. Kan ikke svare på hvorfor de gjør det slik. Plagsomt er det nå. Anonymkode: b1c00...92c
Lunabelle Skrevet 31. desember 2021 #56 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Og hva gjør man da? Bare ignorerer det? Anonymkode: eff2e...e75 Ja. Hvis du ikke venter på noe, så er det bare å ignorere meldingen. Dette er garantert et forsøk på svindel.
cassio Skrevet 31. desember 2021 #57 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men jeg skjønner ikke greia med at HeltHjem plutselig overlater pakkene til PostNord, hvorfor gjør de det? Anonymkode: eff2e...e75 HeltHjem og Postnord samarbeider.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #58 Skrevet 31. desember 2021 cassio skrev (1 time siden): HeltHjem og Postnord samarbeider. Det visste jeg ikke 🙂 Anonymkode: eff2e...e75
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #59 Skrevet 31. desember 2021 Svindlerne er så forbanna frekke nå, det begynner og bli mer og mer vanskelig å skille ekte fra falsk. Tenker da spesielt på eldre som kanskje er litt mer naive i forhold til slikt. Det skulle vært 21 års fengsel for de som står bak. Anonymkode: d7bf6...952 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #60 Skrevet 31. desember 2021 Tror det er mange uærlige sjåfører der ute, det er tross alt et lavterskelyrke uten særlige krav til verken språkkunnskaper eller vandel. Kan godt tenkes at enkelte sjåfører samarbeider med andre kjeltringer, sjåføren tar bilde av at pakken er levert på rett sted og etterpå kommer kompanjongene og plukker opp pakken. Det burde ikke vært lov til å levere pakker på denne måten uten noen tar i mot pakken, legitimerer seg og kvitterer. Folk må enten være hjemme for å ta i mot eller godta at pakken blir levert på nærmeste utleveringssted. Bedrifter som sender varer må boikotte disse firmaene som har mye problemer. Anonymkode: bda2c...a1b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå