AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Hva ville dere sagt? Jeg har ikke lyst men sønnen av denne kvinnen sier det ikke gjør noe. Hun jobber på Rema 1000 også, så hun er blandt folk hele tiden. Minste vår er 2 måneder. Eldste er litt over et år. Anonymkode: 1d689...088
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Er vel farmor dette? Den forhatte svigermoren? Anonymkode: c363e...b7d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel farmor dette? Den forhatte svigermoren? Anonymkode: c363e...b7d Som farmor og mor er jeg heller ikke så glad over mine sønners valg av koner heller. Anonymkode: e1031...c10 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 Går ut fra at du mener korona? Er vel bare koselig med besøk? Hun utsetter jo primært seg selv for risiko. Med mindre du og din partner er i en av risikogruppene og har fått beskjed fra behandlingsteamet om å holde dere stort sett for dere selv. For barna er det vel primært andre infeksjoner som er risikoen (korona viser seg jo å være svært lite risikofylt for de minste), og det hadde dere sannsynligvis aldri tenkt over en vanlig vår. Så med mindre det er spesielle grunner du ikke nevner (feks store problemer med å overholde isolasjon) her ville jeg tatt imot besøk Anonymkode: d0b92...cb4 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Går ut fra at du mener korona? Er vel bare koselig med besøk? Hun utsetter jo primært seg selv for risiko. Med mindre du og din partner er i en av risikogruppene og har fått beskjed fra behandlingsteamet om å holde dere stort sett for dere selv. For barna er det vel primært andre infeksjoner som er risikoen (korona viser seg jo å være svært lite risikofylt for de minste), og det hadde dere sannsynligvis aldri tenkt over en vanlig vår. Så med mindre det er spesielle grunner du ikke nevner (feks store problemer med å overholde isolasjon) her ville jeg tatt imot besøk Anonymkode: d0b92...cb4 Hvis vi tar i mot besøk kan ikke barnas, farfar, mormor eller morfar besøke oss. De er i risikogruppen. Anonymkode: 1d689...088 3
Addie Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 Kan dere ikke ta imot besøk ute? Hvis minste er 2 mnd har hun kanskje aldri sett den lille? og hva er forskjell på om hun kommer en tur eller om dere drar i butikken? hun trenger ikke nisse på baby...?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis vi tar i mot besøk kan ikke barnas, farfar, mormor eller morfar besøke oss. De er i risikogruppen. Anonymkode: 1d689...088 Kan dere vel, det er bare å vente ti dager. Anonymkode: a3f45...b1e 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 Skjønner det er litt irriterende at de vi prøver å beskytte mest gir absolutt F og reiser rundt som de er på ferie. Har dine foreldre holdt seg vekk og? Hvis jeg, bare si til henne at dine egne foreldre får ikke lov å komme på besøk, dette gjelder henne og. Anonymkode: b05b1...e90 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere sagt? Jeg har ikke lyst men sønnen av denne kvinnen sier det ikke gjør noe. Hun jobber på Rema 1000 også, så hun er blandt folk hele tiden. Minste vår er 2 måneder. Eldste er litt over et år. Anonymkode: 1d689...088 Det lyser jo av hele innlegget ditt at du ikke har lyst på besøk...? Det går helt fint an å si nei, men jeg ville funnet på noe annet enn koronarisiko siden absolutt ingenting tyder på at barn er spesielt utsatt. Anonymkode: 3b865...86f 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det lyser jo av hele innlegget ditt at du ikke har lyst på besøk...? Det går helt fint an å si nei, men jeg ville funnet på noe annet enn koronarisiko siden absolutt ingenting tyder på at barn er spesielt utsatt. Anonymkode: 3b865...86f Så, bestemor skal komme og mulig smitte foreldrene og barn slik de smitte videre? Helt håpløs at dere fortsatt, etter 2 måneder med så mye informasjon vi har hatt om dette viruset, ikke forstår hva smittebærer betyr. Anonymkode: b05b1...e90 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #12 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis vi tar i mot besøk kan ikke barnas, farfar, mormor eller morfar besøke oss. De er i risikogruppen. Anonymkode: 1d689...088 Åja, så dere lar disse tre som er i risikogruppen besøke dere, men farmor skal ikke få lov? Anonymkode: 45aca...554 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #13 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere sagt? Jeg har ikke lyst men sønnen av denne kvinnen sier det ikke gjør noe. Hun jobber på Rema 1000 også, så hun er blandt folk hele tiden. Minste vår er 2 måneder. Eldste er litt over et år. Anonymkode: 1d689...088 Sagt? Skal du bruke korona som unnskyldning for at hun ikke skal få møte barnebarna? Anonymkode: b49d4...30d 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #14 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åja, så dere lar disse tre som er i risikogruppen besøke dere, men farmor skal ikke få lov? Anonymkode: 45aca...554 Om farmor besøker oss som mulig smitte bærer kan vi ikke ha besøk av de tre andre nei. Nå har hun besøkt oss en gang i uken i hele korona perioden så nå har vi ikke, sett mine foreldre eller svigerfar siden februar. De skulle egentlig komme men så kom tiltakene og da avlyste vi, men så har de ville kommet i ettertid, men da har farmor akkurat vært hos oss hver gang... Det ødelegger mye at min samboer alltid sier ja. Jeg er mye mer glad i henne enn min egen mor, men vi må variere kontakten. Meg, samboer og barna er bare hjemme, sjeldent på butikken bare. Ts Anonymkode: 1d689...088 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #15 Skrevet 12. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Som farmor og mor er jeg heller ikke så glad over mine sønners valg av koner heller. Anonymkode: e1031...c10 Hvis det er en trøst foretrekker jeg farmor framfor mormor her. Farmor er ordentlig, og hyggelig. Mormor er urenslig, lat og sitter hele tiden og uffer seg. Anonymkode: a6d9f...df6 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #16 Skrevet 12. mai 2020 Hun gir blaffen, og ikke noe besøk er bare en konsekvens av dette. Jeg hadde ikke latt henne besøke. Anonymkode: e02e5...c37 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #17 Skrevet 12. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om farmor besøker oss som mulig smitte bærer kan vi ikke ha besøk av de tre andre nei. Nå har hun besøkt oss en gang i uken i hele korona perioden så nå har vi ikke, sett mine foreldre eller svigerfar siden februar. De skulle egentlig komme men så kom tiltakene og da avlyste vi, men så har de ville kommet i ettertid, men da har farmor akkurat vært hos oss hver gang... Det ødelegger mye at min samboer alltid sier ja. Jeg er mye mer glad i henne enn min egen mor, men vi må variere kontakten. Meg, samboer og barna er bare hjemme, sjeldent på butikken bare. Ts Anonymkode: 1d689...088 Her må du nesten si ifra. Vær klar med mannen. Han kan ikke si ja, uten å spørre deg først. Si også at han må si fra, at denne gangen passer det dessverre ikke. Hun trenger ikke vite hvorfor det ikke passer. Anonymkode: a6d9f...df6 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #18 Skrevet 12. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om farmor besøker oss som mulig smitte bærer kan vi ikke ha besøk av de tre andre nei. Nå har hun besøkt oss en gang i uken i hele korona perioden så nå har vi ikke, sett mine foreldre eller svigerfar siden februar. De skulle egentlig komme men så kom tiltakene og da avlyste vi, men så har de ville kommet i ettertid, men da har farmor akkurat vært hos oss hver gang... Det ødelegger mye at min samboer alltid sier ja. Jeg er mye mer glad i henne enn min egen mor, men vi må variere kontakten. Meg, samboer og barna er bare hjemme, sjeldent på butikken bare. Ts Anonymkode: 1d689...088 Men da sier dere jo det til farmor da? "Vi vil gjerne ha besøk, men nå må vi prioritere ****, og siden de er såpass risiko må du vente en stund med å komme". Og da har jo ikke barna egentlig noe med dette å gjøre? Anonymkode: d0b92...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #19 Skrevet 12. mai 2020 Helt i orden, men da må dere sitte ute, og ha minst en meter avstand, hun kan ikke holde barna. Anonymkode: 0feb2...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #20 Skrevet 12. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt i orden, men da må dere sitte ute, og ha minst en meter avstand, hun kan ikke holde barna. Anonymkode: 0feb2...6ad Husk å understreke dette Anonymkode: a6d9f...df6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå