AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Jeg har barn av venner, som venner på fb og insta. Og noen av de er russ iår. Det jeg stusser litt over er at det legges ut bilder og videoer der det tydelig ses at russen ikke holder avstand til hverandre. De er tett på hverandre, gjerne flere som holder rundt hverandre etc. Og de tilhører ikke samme husstand. Er det sånn at avstandsregelen ikke gjelder for russen? Mener ikke å være noe politi her, men jeg har forstått det sånn at man skal holde avstand minst 1 m til de man ikke bor sammen med. Vi har mindre barn, og de må holde avstand til sin faste lekevenn. Føler oss veldig strenge, for de spør innimellom om de kan gi hverandre en klem, men det sier vi nei til, at det ikke går enda. Og så ser jeg da disse bildene og videoene av de som er russ... Anonymkode: ba46f...1c2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Reglen gjelder vel for alle den, men det er ikke bare russen som ikke overholder det. Hadde ikke brukt masse energi på det, men kanskje heller bare spurt de forsiktig om de ikke skal holde en meter fra hverandre. Anonymkode: 32a0a...968
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Kan de ikke ha 5 lekevenner? Og da gjelder ikke avstand. Evt kjærester må ikke holde avstand. Anonymkode: ebf2e...0a1
Anbefalte innlegg