Gå til innhold

Ville seksuelle drømmer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mann på 36 år som drømte at jeg hadde meg med ei hjelpepleier på jobb som er 58 år. Hun kunne vært moren min. Det opplevdes så ekte. Det skremte meg. Innspill?

Jeg er gift med verdens beste kone som jeg har barn med. 

Anonymkode: 3c66b...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantasier er en fin ting. Kos deg med dem😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innlagt et par dager på sykehus for ca. et år siden og traff den hyggelige og søte pleiersken, som jeg har drømt om henne og så livaktig.

ikke så veldig bra for forholdet så jeg håper det gir seg snart.

Anonymkode: 6517c...491

Skrevet

Noen av mine drømmer og fantasier er så elleville at de ikke kan snakkes høyt om. Og det er nok helt naturlig, tenker jeg :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Hunmedham skrev:

Noen av mine drømmer og fantasier er så elleville at de ikke kan snakkes høyt om. Og det er nok helt naturlig, tenker jeg :)

Bare skriv om dem du

Skrevet

Jeg har slått meg til ro med at jeg har null kontroll på drømmene mine. Det er hva jeg tenker, mener og føler i våken tilstand som teller.

Jeg er gift med en flott fyr. Han kan likevel være skikkelig fæl i drømmene mine. Og skrekken kan sitte i meg noen timer/dager etterpå. Jeg kan også drømme om sex med andre selv om jeg overhodet ikke kunne tenke meg det. En drøm er bare en drøm. Det hjelper meg også at jeg kan fortelle mannen min om dem og så kan vi le og riste på hodet av dem sammen. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mann på 36 år som drømte at jeg hadde meg med ei hjelpepleier på jobb som er 58 år. Hun kunne vært moren min. Det opplevdes så ekte. Det skremte meg. Innspill?

Jeg er gift med verdens beste kone som jeg har barn med. 

Anonymkode: 3c66b...1d6

Da er du nok ubevisst litt seksuelt tiltrukket av henne...det er utrolig hva folk kan fantasere om. Men er heldigvis bare fantasier.

Anonymkode: 4730e...176

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer er drømmer og ingenting annet. Jeg har drømt om rå sex med ei jeg ikke kan fordra i virkeligheten, og våknet av at jeg har sprøyta ned underbuksa, og deretter vært glad for at det bare var en drøm og gått videre med mitt. 

Anonymkode: 18837...3a0

Skrevet

Å fantasere om sex er et sunnhetstegn, den gir andre deler av hjernen impulser slik at vi får ereksjon, hva vi gjør med ereksjonen er opp til hver enkelt, men jeg har store problemer med å ikke gjøre noe med det...

Tankekraft kan nemmelig få oss til orgasme, i mitt forsøk måtte jeg bruke en måned for å få det til... Jeg hadde en tennisball tett inntil mellomstykket med krysset lår og knipeøvelser, men du verden for en hærlig følelse, anbefales også for kvinner💦

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var innlagt et par dager på sykehus for ca. et år siden og traff den hyggelige og søte pleiersken, som jeg har drømt om henne og så livaktig.

ikke så veldig bra for forholdet så jeg håper det gir seg snart.

Ny innleggelse 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...