Hunky Dory Skrevet 28. juni 2005 #22 Skrevet 28. juni 2005 gitt blowjob 1-3 ganger? er ikke det veldig lite? Tror du missforstår spørsmålet. Det er hvor mange har du gitt en BJ? ikke hvor mange ganger du har gitt en BJ? (håper da du missforsto ) Og, om du ikke missforsto. 1-3 personer er ikke veldig lite i min oppfattning.
Gjest rastafari Skrevet 28. juni 2005 #23 Skrevet 28. juni 2005 Langt over 20 å alikevel bare 3 stykker du har gitt en bj er alikevel lite mener nå jeg.
Hjalmarlover Skrevet 28. juni 2005 #25 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har ligget med flere,men bare gitt BJ til samboeren min. Han er den eneste jeg har hatt et seriøst og langvarig forhold til(er bare 21 år). For meg en BJ noe mer intimt-ville ikke suget en vilt fremmed gutt jeg ble med hjem! No way!!
Gjest : ( Skrevet 29. juni 2005 #27 Skrevet 29. juni 2005 Gikk det drit for deg også? HAHA.... Gjorde d for meg hverfall :veldigsur:
Gjest Ananas Skrevet 29. juni 2005 #28 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har gitt BJ 1 gang. Men ikke helt til han kom, til det måtte jeg bruke hånda. gitt blowjob 1-3 ganger? er ikke det veldig lite? Jo, veldig lite. Du er ikke normal. Det er noe galt med deg. Du bør snarest springe ut og finne noen du kan suge, slik at du kan bli vanlig, slik som alle andre er. For du vil vel ikke skille deg ut?
Gjest Gitte Skrevet 29. juni 2005 #29 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har gitt BJ 1 gang. Men ikke helt til han kom, til det måtte jeg bruke hånda. Jo, veldig lite. Du er ikke normal. Det er noe galt med deg. Du bør snarest springe ut og finne noen du kan suge, slik at du kan bli vanlig, slik som alle andre er. For du vil vel ikke skille deg ut? les resten av innleggene oppover her du så skjønner du litt mer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå