AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Er 60 år og vært gift i 30 år med samme damen. Sex livet har aldri vært på topp, men har liksom akseptert det. Nå har jeg kontakt med en gift dame via en dating side. Vi har avtalt og møtes for sex, ho har et åpent forhold. Da får jeg prøve ut mange uoppnåelige ting innen sex, bl.annet oral sex. Dette er et ønske jeg har hatt i alle år, men ikke fått praktisert. Noen her med samme erfaring, evt. har en mening om dette? Anonymkode: e6b4d...e34
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Ja, hvorfor ikke, hvis kona di synes det er en god idé? Spøk til side. Det er noen vurderinger du bør ta. Som om det er verdt å forsure de årene dere har igjen, hvis du blir oppdaget. Eller at du står der som den skyldige etter et brudd. Jeg tenker at i den alderen bør det gå an å få åpnet opp litt i forholdet for din del også? Anonymkode: af981...6e3 1
Hunmedham Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Du er naturligvis klar over risiko etc. ved å være utro på denne måten, så det minner jeg ikke om. Før andre kommer og snakker om det umoralske ved utroskap, vil jeg si at jeg forstår valget ditt. Hvis du er 60 år og fortsatt ikke har opplevd oralsex synes jeg at du skal treffe dama du har kontakt med. Jeg undrer meg over at dette ikke er "ordnet" etter et så langt samliv med din kone, men det blander jeg meg ikke inn i. Det er som det er og jeg synes du bør oppleve de tingene du snakker om. Du er 60 år og tiden går. Men du bør - hvis du ikke allerede har gjort det - tenke over hva du har sagt til ditt nye bekjentskap. Hun lever i et åpent forhold, noe som er fint. Men hva har du sagt til henne? Har du løyet, har du vært omtrentlig eller har du vært åpen? Det trenger ikke å være noen dealbreaker for deg, men tenk over hvorvidt det kan bakfyre. Sørg for at du ikke ender med trøbbel som viser seg å veie tyngre enn den sexen du lengter etter. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Takk for et godt svar. Er godt gjennomtenkt fra min side. Har spilt med åpne kort, vært ærlig og gitt sanne opplysninger. Likevel usikker, men fristelsen og lysten er stor. Bare en gang.... Takk igjen for et svar jeg skal tenke godt gjennom. Anonymkode: e6b4d...e34
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for et godt svar. Er godt gjennomtenkt fra min side. Har spilt med åpne kort, vært ærlig og gitt sanne opplysninger. Likevel usikker, men fristelsen og lysten er stor. Bare en gang.... Takk igjen for et svar jeg skal tenke godt gjennom. Anonymkode: e6b4d...e34 Overfor din kone også? Anonymkode: 91394...8db 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for et godt svar. Er godt gjennomtenkt fra min side. Har spilt med åpne kort, vært ærlig og gitt sanne opplysninger. Likevel usikker, men fristelsen og lysten er stor. Bare en gang.... Takk igjen for et svar jeg skal tenke godt gjennom. Anonymkode: e6b4d...e34 Synes du burde gjøre det, vi lever bare en gang. Og et helt samliv uten oralsex??! Kjæresten min elsker det når jeg suger han, og jeg elsker at han slikker meg, ville ikke vært lykkelig og tilfredsstilt i er forhold helt uten oralsex. Anonymkode: 03b9f...e89 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 Har du snakket med kona di om det da? Det kan jo hende at hun synes det er greit. Etter 30 år sammen skulle man jo tro at det er lettere å akseptere et lite sidesprang. Etter så mange år er jo ikke forholdet som det var i starten,det er jo ikke til å unngå. Selv om selve tryggheten i det å være gift med samme person sikkert er enda bedre enn det var i starten. ☺️ Anonymkode: e8ada...adf 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Du sier at du har akseptert at sexen er dårlig. Kan du ikke heller prøve å snakke med henne, prøv å få hun med på noe nytt og faktisk prøve å få et bedre sexliv. Bedre det enn å være utro. Personlig synes jeg utro er helt ufordragelig og kan såre henne noe jævlig. Hvis hun ikke har lyst til å jobbe med sexlivet, skjønner jeg at du får lyst til å være utro, men tenk hvis hun finner ut av det? vil du virkelig såre henne? Du kan jo heller da prøve å snakke med henne, kanskje hun synes det er greit at du har en elsker? Anonymkode: 3f2ed...997 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du sier at du har akseptert at sexen er dårlig. Kan du ikke heller prøve å snakke med henne, prøv å få hun med på noe nytt og faktisk prøve å få et bedre sexliv. Bedre det enn å være utro. Personlig synes jeg utro er helt ufordragelig og kan såre henne noe jævlig. Hvis hun ikke har lyst til å jobbe med sexlivet, skjønner jeg at du får lyst til å være utro, men tenk hvis hun finner ut av det? vil du virkelig såre henne? Du kan jo heller da prøve å snakke med henne, kanskje hun synes det er greit at du har en elsker? Anonymkode: 3f2ed...997 Det er veldig usannsynlig etter 30 år da. Regner med at TS har prøvd å snakke med kona før. Hvis ikke så er det selvsagt viktig å prøve å prate om det, men tviler på at dette har vært et ikke-tema i 30 år? Ellers er jeg enig i at det er veldig slemt å være utro og utrolig sårende for den man bedrar. Jeg ville heller prøvd å snakke om muligheten for et åpent forhold. Tror det er mer sannsynlig enn at kona hans plutselig går med på å ha oralsex. Anonymkode: f7583...23f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 TS du planlegger et svik for å få oppfylt et begjær! Det er det mest nedrige du kan gjøre mot din partner! Det er et stort svik. Du giftet deg og avga der er løfte! Så klarer du ikke å holde det. Da bør du si dette til henne direkte! Så skille deg og ta den konsekvensen. Det er der redelige veien, ikke den moralsk riktige, med iallefall redelig. Det du planlegger nå er svik, og det er aldri noe annet en ondskap. Ta det opp med henne direkte! Hun for sikkert bakoversveis, men da viser du at du er en mann. Kan være at hun da endrer på ting også. Har til dags dato aldri forstått de som ikke klarer å gi partner sex innen for rimelighetens grenser, at de ikke forstår hvor fort ting kan gå galt. Det skal du ha TS, du har vært trofast og sterk så lenge. Ikke ødelegge dette med et slik svik. Anonymkode: 4b7cc...29c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå