AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Har en enkel bomullskjole som er stripete rød og kvit. Tenker ha den på jobb på 17.mai,men her er for kaldt til å gå uten strømpebukse. Kva tenker du kan vere fint,svart,blå,lys? Blir glad for innspel😀 Anonymkode: f577d...68c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Jeg ville enten gått for en mørkeblå (ikke for tynn) strømpebukse, eller en tynn lys (men da er farge og kvalitet veldig viktig, slik at den verken blir for hvit eller for "gammeldags hudfarget". Skal du ha litt sporty sko, ville jeg valgt første variant. Skal du ha "pensko" er det bedre med en tynn strømpebukse. Er det kaldt, ville jeg valgt pen, mørkeblå, tett strømpebukse, og kanskje en cardigan eller dressjakke i samme farge? Anonymkode: e4c84...2da 1
Perelandra Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Støtter forslaget om marineblå, særlig hvis du matcher med en jakke, skjerf eller annet tilbehør i den fargen. Da blir du kledd i de norske fargene. 🇳🇴 Eller kanskje samme rødfarge som i stripene på kjolen? Lindex og KappAhl pleier å ha godt utvalg av fargede strømpebukser.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 Uten tvil «hudfarget»! Blå strømpebukse til hvit og rød kjole?? Verste forslaget jeg har hørt. Anonymkode: ea96d...1df
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten tvil «hudfarget»! Blå strømpebukse til hvit og rød kjole?? Verste forslaget jeg har hørt. Anonymkode: ea96d...1df Helt enig. Lys farge på strømpene til en slik kjole. Anonymkode: 8bc26...d41 1
cloudsinger Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten tvil «hudfarget»! Blå strømpebukse til hvit og rød kjole?? Verste forslaget jeg har hørt. Anonymkode: ea96d...1df Her er det relevant å ta anledningen med i betraktningen føler jeg 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #8 Skrevet 13. mai 2020 Siden det er jobbantrekk ville jeg valgt en mørk blå strømpebukse og kanskje hvite joggesko. 17. mai er noe annet enn bryllup hvor tynne hudfargede ville passet. Anonymkode: 72bb6...a75
SoWhat? Skrevet 13. mai 2020 #9 Skrevet 13. mai 2020 Syns ikke blå hørtes så pent ut, selv om det ville blitt fargene til det norske flagg. Hadde valgt rød. Bedre om du har annet tilbehør i blått. Skjerf, sko, jakke eller liknende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå