Gå til innhold

Fylleangst:S

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå ja..
Skrevet

Åhh..Jeg har så sinnsykt angst idag!! Var ute igår sammen med samboer, noen venner og en gjeng fra jobben hans. Jeg ble så sinnsykt full:( Jeg ble altfor sosial (ikke i positiv fortand), vimsete (sølte øl hele tiden, både på meg selv og andre), sa utrolig mye dumt, ble hyper( Jeg er veldig rolig til vanlig) og husker ikke siste del av kvelden..:( Må legge til at jeg ikke er noen fjortis og pleier aldri å bli sånn på fylla. Men hva må vel de fra jobben til sambo tro. Og han er sikkert flau over meg ja.. Han har ikke sagt noe ennå, og jeg tør ikke spør.

Gjest Madeline
Skrevet

Det går sikkert helt fint. Tipper at det bare er du som tenker veldig over dette. Men på den andre siden håper jeg du har lært noe av dette slik at du slipper å gjennomgå dette igjen. Ellers tror jeg det kan være lurt å snakke med samboeren din. Så slipper du å gå og lure på hva han tenker.

Gjest Violetta
Skrevet

Ta en prat med samboeren du. Det kan jo hende det bare er du som ser slik på det? Uansett så har folk en tendens til å se gjennom fingrene med slikt dersom det ikke skjer til stadighet.

Sier en som har vært der, lært, men gjort dumme ting i fylla etter det også. Og tar ting med ro, fordi jeg ikke har vært den eneste.

Gjest Gjesta
Skrevet

Fylleangst er helt grusomt! :redd:

Og er du som meg, så er det ikke noe hyggelig å ta opp ting som skjedd kvelden før, det gjør det bare verre for min del...

Det verste med fylleangst syns jeg, er at man kvelden før egentlig ikke har gjort noe "galt" - men det oppleves sånn dagen etterpå.

Det lar seg gjøre å drikke for mye, det er selvsagt kjedelig for den det gjelder, men jeg tror vel egentlig ikke at andre henger seg så mye oppi det, jeg.

Du får trøste deg med at det går over, enten i løpet av dagen eller morgendagen! :trøste:

Gjest Gjesta
Skrevet

Skjønner det er fælt. Kanskjede var for fulle selv til å få med seg at du var så full. Det går nok over skal du se. Alle kan dumme seg ut i fylla en gang i blandt..

Gjest skindeep
Skrevet

du er ikke den første med fylleangst, og kommer nok ikke til å bli den siste! Kanskje neste gang er det en av kollegaene til sambo`n din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...