AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Hva har dere på en 4 åring som skal være ute 2-3 timer i 4 grader å sludd/regn? Passer onkelbarnet mitt, å i morgen vil jeg ta han med ut på tur. Har ikke så my erfaring med sånt! skal uansett ha tynn ullundertøy innerst. Men skal jeg ha på han bare tykk vinterdress, tynn dress (sånn uten fòr) med strikkaklær under, eller regnsett med strikkaklær under? håper noen kan hjelpe meg😊 Anonymkode: a913e...048
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Kommer an på hvor vanntett dressen er da. Men tenker vinterdress eller regndress med god ull under. Det er hvertfall det min 4 åring har i barnehagen nå om dagen, 2-4 gr og snø/sludd/regn. Anonymkode: 25265...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 Jeg tenker at regnklær med 2 lag ull under er for lite hvis du skal være ute i tre timer med lav temp og sludd. De aller fleste vinterdresser har høy vannsøyle, og tåler mye vann. Ville gått for det. Evt. med regnbukse utenpå. Tips til neste bursdag-/julegave; Kattnakken vinterregndress. Anonymkode: cb71f...669
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Min fireåring har i sånt vær på seg ullundertøy, strikka klær og regntøy eller skallplagg, regnvotter med ullvott inni og dockboots på beina. Hun er jo i aktivitet hele tiden og blir ikke kald. Anonymkode: d1a8a...617
Gjest WhisperingWind Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 Her kjører vi ullundertøy, joggedrakt, fleece og fleecefóret regnjakke, regnbukse og støvler. Hals og lue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå