Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått jevnlig til samme frisør, ei som driver for seg selv fra kjelleren. Innser at jeg egentlig ikke er helt fornøyd, og har nå bestilt time hos ny frisør. Får så dårlig samvittighet. Føler jeg er utro! Er det normalt? Er det ok å skifte frisør, og bør man forklare eller forsvare det for den første frisøren? 

Anonymkode: 22c1a...38b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Tjeneste mot penger. Ikke personlig. Dra hvor du vil du:)

Anonymkode: 5859c...da1

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du overtenker. Gå til den frisøren du vil, ingen hever ett øyenbryn for det.

AnonymBruker
Skrevet

Synes bare synd på henne, at hun taper penger... 

Anonymkode: 22c1a...38b

Gjest theTitanic
Skrevet

Men den nye frisøren tjener penger.... 

Du kan ikke tenke sånn. 

Jeg går sjelden til samme frisør. Hvem som klipper er meg likegyldig. 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn føler jeg det også. Følte meg ekstra dum da jeg prøvde å bytte frisør, men ble mer misfornøyd der, så jeg kom krypende tilbake til den gamle. Følte meg så dum...

Anonymkode: 1af5e...535

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å bytte frisør. Ingen går konkurs av å miste deg som kunde.

Anonymkode: 9f00a...b6b

AnonymBruker
Skrevet

Det er på sin plass 😄 ingenting å ha dårlig samvittighet for. 

Anonymkode: d9060...422

AnonymBruker
Skrevet

Sånn tenker jeg også! Jeg har gått til samme i mange år, men i det siste har jeg ikke vært fornøyd. Gikk til en annen nå, og var livredd for at min faste skulle finne ut av det!

Min faste frisør og jeg er «venner» på sosiale medier (dessverre), og hun kommer sikkert til å spørre om jeg ikke må ordne etterveksten snart. Så jeg må finne på en unnskyldning. Jeg ble fornøyd hos den nye frisøren, og kommer til å fortsette der, så hun kommer jo til å ta hintet. Men føler at jeg må forklare meg likevel. 

Anonymkode: a0dd5...530

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler på det samme 😂

Anonymkode: 36cd7...499

Skrevet

Frisør🌼

Hvis man ikke er fornøyd skal man gi beskjed eller prøve nye. Dette gjør jo også at frisørene må holde seg oppdaterte og lytte til kundene. Vi frisører har dessverre ikke like god kunnskap på alle områdene, viktig å finne en som passer deg og ditt behov😉

Gjest Villfisker
Skrevet

I så fall er jeg «utro» mot nærbutikken, og alle de andre butikkene jeg handler i. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner på det samme. Dvs jeg fikk kun time hos en av de andre frisørene i samme salong som min faste engang, og det bemerket min faste gangen etterpå. Jeg syns egentlig det var mest ufint av henne, og jeg hadde min forklaring klar. Men likevel gikk jeg tilbake til min faste. Følte meg litt dum, men hun er den flinkeste av dem så greit nok. 

Anonymkode: 08105...529

AnonymBruker
Skrevet

Haha, utro, faktisk 🤣 men skjønner hva du mener, jeg får også dårlig samvittighet for å gå til en annen. De har fått så varmt lys hos min faste nå, så alt av tekstur og ujevnheter i ansiktet fremheves, så jeg syns det er ubehagelig å sitte der og se meg selv i speilet. Ikke skjønner jeg hvordan de klarer å se når farge/bleking er ferdig heller når lyset er så varmt. Fargen kan se kjempefin ut der, men for varm når jeg kommer ut. Løser seg med lillashampo da, men det burde jo være unødvendig rett etter frisørbesøk og jeg trengte ikke det da de hadde mer nøytra lystemperatur. Pga det varme lyset har jeg begynt å gå til konkurrenten i stedet, for der er lyset både bedre og mer nøytralt, så ujevnheter i huden blir ikke fremhevet. Litt flaut om frisøren skulle oppdage det siden jeg har hørt henne snakke stygt til en annen kunde om en som tidligere jobbet hos henne, men gikk over til og ble sjef for den nye salongen. Tydelig at det er redsel for konkurranse i bildet og det er uansett uakseptabelt å snakke stygt om andre frisører til kunder, men jeg har valgt å late som jeg ikke hørte det siden hun er så flink. Men dette lyset..., jeg har dårlig selvtillit fra før, så orker ikke at alt i huden jeg har dekket til skal fremheves. Bor på et ikke altfor stort sted, så redd hun skal se meg komme ut av den andre salongen, hehe 😂

Anonymkode: 16d5f...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...