Gå til innhold

Push up bh i leopardmønster?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt lei de vanlig fargene på bher. Jeg så en I leopardmønster men jeg er litt usikker om det ser tacky ut. Synes menn det er tacky med push up bh med leopardmønster? 🙈

Anonymkode: ec949...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leopardmønster er tacky på alt untatt på en leopard.  Det er ikke bare tacky, det er blodharry.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Whistler skrev:

Leopardmønster er tacky på alt untatt på en leopard.  Det er ikke bare tacky, det er blodharry.

Selv med svarte blondetruser? :tongue:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt lei de vanlig fargene på bher. Jeg så en I leopardmønster men jeg er litt usikker om det ser tacky ut. Synes menn det er tacky med push up bh med leopardmønster? 🙈

Svart er sexy. Blir du lei, så prøv blomster som er søtt.

Anonymkode: 9cb86...5bf

• Liker 1
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er godt voksen og i kretsen min har vi et begrep som heter leopardharry. (Det er i overkant solbrun, leopardmønster på klær og mye gull(fargede) smykker og ringer.) Svarte blondetruser veier ikke opp for det altså.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv med svarte blondetruser? :tongue:

Selv på adriana lima. Plis bare dropp det 

Anonymkode: d4307...46d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Whistler skrev:

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er godt voksen og i kretsen min har vi et begrep som heter leopardharry. (Det er i overkant solbrun, leopardmønster på klær og mye gull(fargede) smykker og ringer.) Svarte blondetruser veier ikke opp for det altså.

Haha, nei nei, jeg kler meg aldri leopardmønster fordi jeg eier ikke noe med leopardmønster. Jeg kler meg heller ikke med masse gullfarget smykker siden jeg foretrekker sølvfarget smykker (bruker bare en diamant ring), og jeg er heller ikke i overkant solbrun siden jeg bruker ikke selvbruningskrem. Dette blir mitt første "klesplagg" med leopardmønster 🙈 Jeg er i slutten av 20 årene. Som skrevet er jeg litt lei svart, og hvite bher ser så stygge ut etter flere vask. Jeg har tenkt til å gjøre en utskifting av bhene mine :lol:

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svart er sexy. Blir du lei, så prøv blomster som er søtt.

Anonymkode: 9cb86...5bf

Takk! Jeg skal se etter bher med blomster, men er jo egentlig ute etter noe som er sexy 💁‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke menn bryr seg

Anonymkode: 485e5...953

Skrevet

1. Jeg selv syns det er fint

2. Det har ikke noe å si hva andre syns om det, alle skal jo ikke se bhen din uansett🙂

Skrevet

Disse fordommene om hva folk kler seg i blir bare for dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...