AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Og som har noen kilometer å sykle. Hvor langt er det til skolen? Og sykler de om det er litt kaldt? Har ei i 3. klasse som har lyst til å sykle til skolen. Det er litt langt da. I underkant av 4 km. Også er det spådd fra 0-2 grader på morgenen og 3-7 grader utover dagen. Hva tenker dere? For drøyt for en 3. klassing? Anonymkode: 035c0...3ff
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Jeg har en fjerdeklassing som har syklet siden første klasse og det er rundt halvannen kilometer fra oss til skolen. Han sykler i dette været - akkurat det ser jeg på som uproblematisk. Jeg vektlegger er hvordan skoleveien er, hvor trafikkert det er og hvor moden ungen min er. Det fungerte veldig fint for oss fra første klasse, men det er andre som det ikke har fungert for. Anonymkode: 45350...b5d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 Tredjeklasse, 3.8 km å sykle. Sykler i all nesten slags vær (med unntak for snøstorm og veldig kaldt). Vinter, vår, sommer og høst. Men vi sykler deler av strekningen sammen da. Anonymkode: 7605b...66c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Her er det snø, glatt og sterk vind for tida, så min tredjeklassing går isteden for å sykle nå. (Ca 1,5 km) når våren kommer så sykler han kanskje, ev sparkesykkel. Anonymkode: 4531c...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå