Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk etter mye om og men omsider konstatert PCO hos gynekolog, etter å ikke hatt mensen siden pilleslutt høsten 2019.

Jeg tok i dag første pille Provera og skal så over på Letrozol for å skape eggløsning. 

Jeg har samtidig lest mye bra om en alternativ helsekost-medisin som heter Vitex, som skal være gunstig for oss med PCO/s. Har noen erfaringer med dette? Kan jeg ta det sammen med Provera og Letrozol, eller vil det bare skape ytterligere kluss i systemet?

All erfaring med de ovennevnte medikamentene tas i mot med stor takk :) 

Anonymkode: a3a40...cd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spennende greier, jeg har prøvd letrozol i flere pp, trippel doser.. men ikke blitt gravid.. tenkte jeg skulle prøve vitex neste pp .. Håper vi lykkes

Anonymkode: 9ebe7...890

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er i samme situasjon som deg. Sluttet på p-pillen, fikk aldri mensen. Har ikke fått PCOS diagnose, men noe må være galt når det tar mer enn 6 mnd før mensen kommer..? 

Jeg begynte såvidt på Vitex i håp om å få mensen. Men så leste jeg litt om at det bare ville klusse ting til, så jeg har sluttet igjen. Tenkte å heller la Provera og Letrozolen gjøre jobben sin 🙂

Anonymkode: dc2cc...467

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei! Jeg er i akkuratt samme

posisjon som deg. Er nå på dag 2 med provera etterfølgt av letrozol. Spent på hvordan ting går :) jeg har vært av pillen i 1 år og fikk konstatert pcos pga ustabil og lang syklus. Hvordan har det gått med deg?

Anonymkode: 085b1...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...