AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Jeg har en bunad som jeg føler meg veldig fin i. Bruker den hver 17 mai, i konfirmasjoner og t.o.m i bryllup en gang. Det er jo litt forarbeid da med skjortestryking&sølvpussing synes jeg. I år vet jeg ikke hva som skjer her i byen. Jeg har ikke familie her, kun en kjæreste som jeg er særboer med og et barn som er russ. Siden det ikke er 17 mai tog i byen og folk ikke skal samles i sentrum(sier FHI), er det vel ikke noe vits å labbe rundt der i bunad? Jeg har lyst å lage 17.mai frokost/ brunch men russen min er opptatt med sitt og kjæresten min og hans barn skal vel rundt å se litt på korps som spiller. Skal jeg orke å ta på meg bunad bare for å være hjemme og spise kun med typen&barnet hans? Hva gjør dere? 🤔 Anonymkode: f9686...4a0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Jeg skal ikke styre på med bunaden i år Anonymkode: b7f9a...640 1
Nymerïa Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 Vi skal bare være hjemme og jeg skal ha på bunad. Og finne fram duk og pent servise. Som du forstår synes jeg det er stas med 17. mai og har ikke tenkt å la koronafrykt stoppe meg fra å gjøre dagen til en høytidsdag. Jeg synes du skal gjøre akkurat det du har lyst til. God 17. mai.
Daria Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Har du lyst, har du lov. Jeg pyntet meg det året jeg ikke hadde andre planer enn å sitte hjemme alene og se toget på tv fordi jeg hadde flyttet til et nytt sted og ikke hadde noen å tilbringe dagen med, fordi det føltes riktig for meg (og var veldig glad for det da jeg fikk uventet besøk som ville ha meg med ut). I år kommer det neppe til å skje stort, men jeg skal på med finkjolen uansett - det er jo fortsatt 17. mai. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 Jeg hadde helt klart tatt på bunad hvis det ikke hadde vært for at jeg ammer og synes det er styrete med bunad da. Pynte meg skal jeg uansett. Anonymkode: e068c...b41
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 Jeyyyy beste 17 mai ever🎉 pavlova i pysj i sofaen med Netflix 😊 ikke ironisk ment, sånn for sikkerhets skyld Anonymkode: fc2a8...6a5 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #7 Skrevet 11. mai 2020 Jeg ville ikke giddet, men så synes jeg det er litt styr med bunaden og har den ikke alltid på når jeg skal ut på 17. mai heller... Men pynte seg litt pleier jeg å gjøre da Anonymkode: eb2c3...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #8 Skrevet 11. mai 2020 Jeg skal ha en penere, komfortabel kjole på meg. Pynte litt med flagg og kjøpe inn mat og godsaker familien kan kose seg med. Gleder meg til rolig hjemmefeiring med lite folk og lite stress. Kommer nok til å få litt 17.Mai stemning gjennom tv-en! Anonymkode: 8cbc0...55d
Gjest Emet Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeyyyy beste 17 mai ever🎉 pavlova i pysj i sofaen med Netflix 😊 ikke ironisk ment, sånn for sikkerhets skyld Anonymkode: fc2a8...6a5 Høres veldig bra ut 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå