AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Vi har tvillinger på snart 1 år og byttet nettopp til småbarnsstol, eller vi prøvde i alle fall... Vi har mazda 6 stasjonsvogn og to axkid minikid. Akkurat nå bare det ene montert mens vi bruker babystol bak fører. Vi må ha ny bil med veldig god plass i baksetet. Noen tips? Anonymkode: e8ebb...ae0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Hva med midten. Vet ikke om det funker med Minikid. Men Britax Maxway funker godt i midten og passer godt å stå sammen med minikid. Tror også Max Way tar litt mindre plass enn Minikid Anonymkode: 7f044...25b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med midten. Vet ikke om det funker med Minikid. Men Britax Maxway funker godt i midten og passer godt å stå sammen med minikid. Tror også Max Way tar litt mindre plass enn Minikid Anonymkode: 7f044...25b Førersetet går fortsatt bort til der setet blir stående om det er i midten. Har prøvd med maxway uten hell. Det var minimal forskjell. Så da beholdt vi bare begge minikid og går for bilbytte. Anonymkode: e8ebb...ae0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med midten. Vet ikke om det funker med Minikid. Men Britax Maxway funker godt i midten og passer godt å stå sammen med minikid. Tror også Max Way tar litt mindre plass enn Minikid Anonymkode: 7f044...25b Førersetet går fortsatt bort til der setet blir stående om det er i midten. Har prøvd med maxway uten hell. Det var minimal forskjell. Så da beholdt vi bare begge minikid og går for bilbytte. Anonymkode: e8ebb...ae0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #7 Skrevet 11. mai 2020 Vi har Passat og har fått plass til tre seter bak. Anonymkode: f0e0c...4ee
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #8 Skrevet 11. mai 2020 Har du plassert minikidden helt inntil setet i baksetet? Jeg har minikid i min Kia Soul og har masse plass forann det. Anonymkode: db717...5f6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 På 11.5.2020 den 19.10, AnonymBruker skrev: Har du plassert minikidden helt inntil setet i baksetet? Jeg har minikid i min Kia Soul og har masse plass forann det. Anonymkode: db717...5f6 Ja... hadde også hatt masse plass om det var jeg som skulle vært sjåfør. Men min mann må ha setet så langt bak det kommer for å kjøre. Sånn er det når man er over 2 meter lang Anonymkode: e8ebb...ae0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 På 11.5.2020 den 18.50, AnonymBruker skrev: Vi har Passat og har fått plass til tre seter bak. Anonymkode: f0e0c...4ee Er ikke bredden det står på. Vi trenger bare plass til to seter. Men må få plass til å ha førersetet så langt bak som går. Passat vet vi er for liten, testet noen venner sin. Anonymkode: e8ebb...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå