Gå til innhold

Bilstol bak fører på 203!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tvillinger på snart 1 år og byttet nettopp til småbarnsstol, eller vi prøvde i alle fall... Vi har mazda 6 stasjonsvogn og to axkid minikid. Akkurat nå bare det ene montert mens vi bruker babystol bak fører.

Vi må ha ny bil med veldig god plass i baksetet. 

Noen tips?

Anonymkode: e8ebb...ae0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoda Kodiaq!

AnonymBruker
Skrevet

Skoda Superb. 

Anonymkode: 68906...c84

AnonymBruker
Skrevet

Hva med midten. Vet ikke om det funker med Minikid. Men Britax Maxway funker godt i midten og passer godt å stå sammen med minikid. Tror også Max Way tar litt mindre plass enn Minikid

Anonymkode: 7f044...25b

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med midten. Vet ikke om det funker med Minikid. Men Britax Maxway funker godt i midten og passer godt å stå sammen med minikid. Tror også Max Way tar litt mindre plass enn Minikid

Førersetet går fortsatt bort til der setet blir stående om det er i midten. Har prøvd med maxway uten hell. Det var minimal forskjell. Så da beholdt vi bare begge minikid og går for bilbytte. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Førersetet går fortsatt bort til der setet blir stående om det er i midten. Har prøvd med maxway uten hell. Det var minimal forskjell. Så da beholdt vi bare begge minikid og går for bilbytte. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Passat og har fått plass til tre seter bak. 

Anonymkode: f0e0c...4ee

AnonymBruker
Skrevet

Har du plassert minikidden helt inntil setet i baksetet? Jeg har minikid i min Kia Soul og har masse plass forann det. 

Anonymkode: db717...5f6

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2020 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Har du plassert minikidden helt inntil setet i baksetet? Jeg har minikid i min Kia Soul og har masse plass forann det. 

Anonymkode: db717...5f6

Ja... hadde også hatt masse plass om det var jeg som skulle vært sjåfør. Men min mann må ha setet så langt bak det kommer for å kjøre. Sånn er det når man er over 2 meter lang

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2020 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Vi har Passat og har fått plass til tre seter bak. 

Anonymkode: f0e0c...4ee

Er ikke bredden det står på. Vi trenger bare plass til to seter. Men må få plass til å ha førersetet så langt bak som går. Passat vet vi er for liten, testet noen venner sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...