AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Jeg er en singel kvinne på 34år som har lyst å forsøke swingers. Men jeg har tenkt litt på å arrangere noe selv. Bør i midt-Norge. Har hus med flere rom som ligger usjenert til. Tenker også at jeg lettere har kontroll og kan føle meg tryggere på folk om det er jeg som inviterer. Da kan jeg sørge for at sammensetningen er grei, at ikke noen som er for ung/gammel kommer og at vi har hatt ok kjemi på forkant. Så da har jeg noen spørsmål til dere som har et på swingers eller andre som kanskje har innspill: Er det greit å ha det hjemme? Jeg vil nok føle meg mer komfortabel da. Bør man ha noe mat/fingermat (i Så fall hva?) Hva med alkohol? Tipper de fleste vil ha et par glass. Er dette noe en selv tar med eller bør jeg lage til både mat og alkohol? Bør deg være en sexfri sone? Hvilke regler bør avtales på forhånd? Annet en bør tenke på? Bør man ha ulike tema på rom? Anonymkode: 00dc6...3b8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Du vil ikke ha huset ditt fullt av folk du ikke kjenner. Anonymkode: 875f3...db3 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil ikke ha huset ditt fullt av folk du ikke kjenner. Anonymkode: 875f3...db3 Finnes noen hytter like ved også dersom det er bedre Anonymkode: 00dc6...3b8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 "Swingers" er personene. Du mener "swingerfest" eller noe sånt. Anonymkode: 67b39...db9 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 Det står en god del om det på swingersguiden.no.... det kan kanskje være et godt sted å starte? Ihvertfall bedre enn å bare gjette på hvilken av svarene du får her som har snev av seriøsitet. Anonymkode: 39f55...255 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 Det er så mye feil med dette innlegget at jeg ikke vet hvor jeg skal starte.. du er en singel kvinne på 34 år som vil arrangere swingers(-fest) men så er du mest bekymret for om du skal ha fingermat fremme eller ikke..??? Altså, swingers er vanligvis en litt rusten gjeng i midt-femtiårene med ølmage og pipestilkben og hentesveis, som er glad i øl og en fest med privat boblebad. De er litt lei av å ha sex med hverandre etter 20 års ekteskap, derfor bytter de på koner innemellom. hvordan i pokker klarer du, som singel kvinne på 34 år, å se deg selv som en naturlig vertinne for swingers(-fest)? Du har jo åpenbart ikke hengt i miljøet. Anonymkode: 140a5...354 7
Hunmedham Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 Først til det du spør om: Noe mat er fint, sånn etter hvert. Noe som er ferdiglaget og som bare kan settes frem er et naturlig valg. Fingermat høres greit ut, siden da blir det minst fokus på pådekking, ryddig etc. Et glass eller to med alkohol er fint, men ikke mer. Ingen skal bli beruset, for man skal passe grensene sine og du vil unngå at noen oppfører seg feil. Hjemme er OK hvis du har plass og er trygg på de som kommer. Og det siste jeg skrev handler om det viktigste, dvs. det du IKKE spurte om: Ikke gjør dette for første gang hjemme. Ikke. Gjør. Det. Finn ut først om det er noe for deg. Oppsøk en swingersklubb når de åpner igjen etter korona (du må uansett vente pga. korona), reis til Oslo dersom du må. Pengene er en investering i spenning, en opplevelse og å finne ut hva du egentlig synes om dette. Kom i snakk med folk, bli kjent med folk, ha sex med dem, snakk mer med dem, finn ut hvem av dem du liker og kan stole på, og oppretthold kontakt med dem. Når du har møtt dem mer, på klubb eller privat hos andre, inviter de du har best kjemi med hjem. Men først da. Da vet du hvem du vil ha i huset ditt og som du trives sammen med. 5
Gjest Alterego666 Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, swingers er vanligvis en litt rusten gjeng i midt-femtiårene med ølmage og pipestilkben og hentesveis, som er glad i øl og en fest med privat boblebad. De er litt lei av å ha sex med hverandre etter 20 års ekteskap, derfor bytter de på koner innemellom. Den var ganske morsom!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så mye feil med dette innlegget at jeg ikke vet hvor jeg skal starte.. du er en singel kvinne på 34 år som vil arrangere swingers(-fest) men så er du mest bekymret for om du skal ha fingermat fremme eller ikke..??? Altså, swingers er vanligvis en litt rusten gjeng i midt-femtiårene med ølmage og pipestilkben og hentesveis, som er glad i øl og en fest med privat boblebad. De er litt lei av å ha sex med hverandre etter 20 års ekteskap, derfor bytter de på koner innemellom. hvordan i pokker klarer du, som singel kvinne på 34 år, å se deg selv som en naturlig vertinne for swingers(-fest)? Du har jo åpenbart ikke hengt i miljøet. Anonymkode: 140a5...354 Det er vel heller du som har hengt i en veldig smal del av miljøet? Kommer du fra et veldig lite sted, eller er du ikke så attraktiv selv? Jeg har hengt i ulike swingersmiljøer i hovedstaden i mer enn ti år nå, startet i slutten av tjueåra. Og min erfaring er at så lenge man fyller beskrivelsen selv er det ikke noe problem å finne unge, sexy swingers med et åpent sinn, både på klubb og for private treff. Anonymkode: c2470...fbc
Pia Sofia Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så mye feil med dette innlegget at jeg ikke vet hvor jeg skal starte.. du er en singel kvinne på 34 år som vil arrangere swingers(-fest) men så er du mest bekymret for om du skal ha fingermat fremme eller ikke..??? Altså, swingers er vanligvis en litt rusten gjeng i midt-femtiårene med ølmage og pipestilkben og hentesveis, som er glad i øl og en fest med privat boblebad. De er litt lei av å ha sex med hverandre etter 20 års ekteskap, derfor bytter de på koner innemellom. hvordan i pokker klarer du, som singel kvinne på 34 år, å se deg selv som en naturlig vertinne for swingers(-fest)? Du har jo åpenbart ikke hengt i miljøet. Anonymkode: 140a5...354 DU kjenner kanskje bare folk som passer til den beskrivelsen, men jeg kjenner kun ETT par som jeg vet at driver med dette, og de er begge veldig langt over gjennomsnittet flotte! Vet ikke om de gjør det enda, men de gjorde det da de var i 30-årene.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 7 minutter siden, Pia Sofia skrev: DU kjenner kanskje bare folk som passer til den beskrivelsen, men jeg kjenner kun ETT par som jeg vet at driver med dette, og de er begge veldig langt over gjennomsnittet flotte! Vet ikke om de gjør det enda, men de gjorde det da de var i 30-årene. Og jeg kjenner bare ett par som vet har drevet med dette, og de passer beskrivelsen perfekt, og det gjør de forsøkte verve/invitere også. Anonymkode: 22b11...b50
Dominas leketøy Skrevet 12. mai 2020 #12 Skrevet 12. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en singel kvinne på 34år som har lyst å forsøke swingers. Men jeg har tenkt litt på å arrangere noe selv. Bør i midt-Norge. Har hus med flere rom som ligger usjenert til. Tenker også at jeg lettere har kontroll og kan føle meg tryggere på folk om det er jeg som inviterer. Da kan jeg sørge for at sammensetningen er grei, at ikke noen som er for ung/gammel kommer og at vi har hatt ok kjemi på forkant. Så da har jeg noen spørsmål til dere som har et på swingers eller andre som kanskje har innspill: Er det greit å ha det hjemme? Jeg vil nok føle meg mer komfortabel da. Bør man ha noe mat/fingermat (i Så fall hva?) Hva med alkohol? Tipper de fleste vil ha et par glass. Er dette noe en selv tar med eller bør jeg lage til både mat og alkohol? Bør deg være en sexfri sone? Hvilke regler bør avtales på forhånd? Annet en bør tenke på? Bør man ha ulike tema på rom? Anonymkode: 00dc6...3b8 Drop alkohol til å begynne med. De swingersfestene jeg har vært på har det kun vært alkohol fritt frem til kl 0200 på natten
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #13 Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg kjenner bare ett par som vet har drevet med dette, og de passer beskrivelsen perfekt, og det gjør de forsøkte verve/invitere også. Anonymkode: 22b11...b50 Drøye det litt kanskje. Ikke akkurat det smarteste i disse koronadager... Anonymkode: cbd35...211 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå